Super Blackbird
prospect
Så bra! då kan ju de skylla på varandra! så går båda fria. Alt. två: skyll på sinnes förvirring, att dom inte riktigt minns, Går då fria.
Jätte bra rättssystem
Jätte bra rättssystem

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Limar skrev:Jag fick för mig att du menade missus på forumet.
Tysken skrev:Det kan mycket väl varit jag. Sjukt att det är 70 på en så bred och fin väg.
såg hojen på aftonbladet. Den såg inte speciellt smälld ut. Om en bil klipper en hoj i 170 blir det inget kvar. särskillt inte en custom med ram av sugrör.Olzki skrev:Då kan jag passa på att be dig att skämmas. Den gjorde i storleksordningen 160-180.
Skönt att de förhoppningsvis fått fast på asen.
/O
Lurch skrev:
Instämmer, 3 chanser sen får man tillverka nummerplåtar/gräva diken etc. resten av livet.Markus skrev:Three strikes.![]()
Markus skrev:Onehundred and fourtythree strikes menade jag så klart.
![]()
Rundningsmärke skrev:Instämmer, 3 chanser sen får man tillverka nummerplåtar/gräva diken etc. resten av livet.
Inte i första hand för att straffa honom, utan för att skydda vanliga människor från kräket.
/A
Hur mycket är ett liv värt enligt dig? Jag betalar hellre för att hålla vaneförbrytare borta från samhället än att de får förstöra vanliga människors liv.Tokigakon skrev:Precis se på USA, vilken förebild! Släng in folk i fängelse, det gör inget att samhället måste betala hur mycket pengar som helst för ingen som helst nytta! (notera ironin)
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey
För att fira den trefaldige... |
![]() |
Vi provkör Indian Sport Chief RT
I Allt om MC nummer 8 som k... |