Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Å fy faanNo1 skrev:INFORMATION DIREKT I FRÅN POLISEN SJÄLVA:
Ett vittne har berättat att han kört på vägen med en mc framför sig som två personer suttit på, plötsligt blir vittnet omkörd av en röd Ford scorpio som direkt efter får vattenplaning...
Scorpion kör med full kraft in i motorcukeln som i sin tur far in i räcket på högra sidan av vägen där då dom två personerna skadas så pass allvarligt att en kvinna avlider av sina skador samt att den manliga personen kämpar för sitt liv...
Scorpion far efter samanstötningen ut i mittremsan där han till en början fastnar för att sedan komma loss och avvika i från platsen, den flyende bilen är registrerad på ett företag varför ingen person direkt kan misstänkas för smitningen...
Mer info inom kort!!
Jag personligen tappar alla ord för denna sorgliga händelse som till en början handlade om en ren olyckshändelse oavsett bilen kört laglig fart eller ej till att bli en smitnings olycka...
Lider med familj och vänner...
Patrik,
SWT Racing...
Olzki skrev:Senast i förra vecka blev jag omkörd av en volvo som gjorde långt över hastighetsgränsen mellan rödljusen där./Olzki
Comi skrev:Det är riktigt illa.
Smitning kan vara chock, kan vara flera saker.
Men att människor dör är fruktansvärt tråkigt.
DonDiego skrev:I detta fall e det nog inte chock som e anledningen till smitningen. Bilen var anmäld stulen tydligen så det kan nog bli svårt att få fast den skylldige![]()
Limar skrev:Knappast roligare när personerna verkar vara på detta forum. Trist![]()
Cyberdog skrev:Någon som har en aning vad det var för hoj?
No1 skrev:När jag pratade med polisen lät det INTE som om bilen var stulen vid tillfället varför situationen med att den nu är stulen verkar vara en extrem efter konstruktion...
Patrik,
SWT Racing...
Jag fick för mig att du menade missus på forumet.Nursey skrev:??????
Nursey skrev:![]()
![]()
![]()
![]()
, RIP missus.
02:30motardnisse skrev:
![]() |
Tierp Arena värd för EM i Dragracing
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla
Screenshot Den 16–17 aug... |
|