Må han ruttna i fängelset...

Någon som har en aning vad det var för hoj?

Det är riktigt illa.
Smitning kan vara chock, kan vara flera saker.
Men att människor dör är fruktansvärt tråkigt.

No1 skrev:
INFORMATION DIREKT I FRÅN POLISEN SJÄLVA:

Ett vittne har berättat att han kört på vägen med en mc framför sig som två personer suttit på, plötsligt blir vittnet omkörd av en röd Ford scorpio som direkt efter får vattenplaning...

Scorpion kör med full kraft in i motorcukeln som i sin tur far in i räcket på högra sidan av vägen där då dom två personerna skadas så pass allvarligt att en kvinna avlider av sina skador samt att den manliga personen kämpar för sitt liv...

Scorpion far efter samanstötningen ut i mittremsan där han till en början fastnar för att sedan komma loss och avvika i från platsen, den flyende bilen är registrerad på ett företag varför ingen person direkt kan misstänkas för smitningen...

Mer info inom kort!!

Jag personligen tappar alla ord för denna sorgliga händelse som till en början handlade om en ren olyckshändelse oavsett bilen kört laglig fart eller ej till att bli en smitnings olycka...

Lider med familj och vänner...

Patrik,
SWT Racing...
Å fy faan :(
Jag ger en tanke åt familj och vänner.

Vad är det jag läser! :4skrika :6surkart

Nu gjorde det inte så mycket att man sitter hemma uttråkad med gipsat ben, man skall f*n vara tacksam istället. Otäckt värre.

Fy fan va vidrigt fegt gjort, hoppas verkligen att de hittar den skyldige. Kan inte förstå hur man kan lämna någon blödande på asfalten efter något sådant.

Har åtskilliga gånger upplevt att det är många som gasar rätt friskt på E18 där i krokarna. Senast i förra vecka blev jag omkörd av en volvo som gjorde långt över hastighetsgränsen mellan rödljusen där.

Hoppas på det bästa för han som fortfarande lever.

/Olzki

Olzki skrev:
Senast i förra vecka blev jag omkörd av en volvo som gjorde långt över hastighetsgränsen mellan rödljusen där./Olzki

Det kan mycket väl varit jag. Sjukt att det är 70 på en så bred och fin väg.

Man blir bara så bitter.

Skulle man få fatt i detta kräk skulle all empati man tidigare haft var som bortblåst.

Mina starkast tankar till den"överlevande"

Vattenplaning kan alla få och hur man reagerar i chocktillstånd är det inte många som vet som tur är. Tror inte den skyldige mår så väldigt bra just nu.

Comi skrev:
Det är riktigt illa.
Smitning kan vara chock, kan vara flera saker.
Men att människor dör är fruktansvärt tråkigt.

I detta fall e det nog inte chock som e anledningen till smitningen. Bilen var anmäld stulen tydligen så det kan nog bli svårt att få fast den skylldige :(

DonDiego skrev:
I detta fall e det nog inte chock som e anledningen till smitningen. Bilen var anmäld stulen tydligen så det kan nog bli svårt att få fast den skylldige :(

http://www.sporthoj.com/forum/showpost.php?p=1509269&postcount=20

Scorpion far efter samanstötningen ut i mittremsan där han till en början fastnar för att sedan komma loss och avvika i från platsen, den flyende bilen är registrerad på ett företag varför ingen person direkt kan misstänkas för smitningen...

No1 skrev:
När jag pratade med polisen lät det INTE som om bilen var stulen vid tillfället varför situationen med att den nu är stulen verkar vara en extrem efter konstruktion...

Patrik,
SWT Racing...

Satt å snacka lite skit med civilarna som leder spaningar i stockholmsområdet vid 23.00 tiden varpå vi hörde på radion att bilen har synts på östermalm. Det kom även att framgå att bilen var anmäld stulen. Vad som e sant vet i fan men jag berättar bara för er vad jag hört...inge annat

Tragiskt!
Nu är två pers gripna iaf., hoppas att de fick fatt på rätt folk och att det håller i rätten!

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT