Mässbilder

Tom Byron skrev:
å "airskoopet" på PJs hoj var fanimej superporrigt :Bugar

Vad gör det? förutom ser porrit ut?
attachment.php
 
Här kommer nåra av mina

Såklart med husan först. Observera att trots dragningen av DOMA/ARROW-systemet finns både startmotor och batteri kvar. Mkt snygga lösningar på den. De jobbade för att få fatt på kolfiberhjul till den oxå men gick bet i sista sekunden på det :(
 

Bifogat

  • FS650_1_.jpg
    FS650_1_.jpg
    83 KB · Visningar: 106
  • FS650_2_.jpg
    FS650_2_.jpg
    91.7 KB · Visningar: 109
  • FS650_3_.jpg
    FS650_3_.jpg
    65.2 KB · Visningar: 96
Ett litet kollage av de olika motarderna...
Observera hur fint moppen smugit sig in bland de andra småttingarna....

Vertematin var ruskigt fin, snackade rätt länge med säljaren. De har so far sålt tio hojar i Sverige och ska försöka öka försäljningen något. Den 600R'n på bilden var till salu till mäss-demo-pris. Endast 90lök. Han hade även en S570 (tror jag de heter) som var till salu för 90. Demokörd. Ordinare pris på en LV-regbar 570 med elstart är 108tusen spänn. Hade inte pengar varit ett problem hade jag nog _övervägt_ att köpa en....

HM'n och WR'n var nget att säga om förutom att de listat priset på WR'n som den stod där. Om jag minns rätt var det 97lök.

GasGas.... tja. Förutom insprutningen tyckte jag den såg alldaglig ut. Skulle dock vilja prova en...

KTM 450'n. Snyggt bromsscoop som Heda redan sagt. I övrigt inget att säga.

Peggamoppen var ruskigt frän tyckte jag. synd att man inte är 15 år längre (eller 23 helle rför den delen)
 

Bifogat

  • 450SX_.jpg
    450SX_.jpg
    91.1 KB · Visningar: 109
  • GasGas450_.jpg
    GasGas450_.jpg
    101.9 KB · Visningar: 87
  • HM450_.jpg
    HM450_.jpg
    100.7 KB · Visningar: 94
  • Peugeot_motardmoppe_.jpg
    Peugeot_motardmoppe_.jpg
    95.3 KB · Visningar: 95
  • Vertemati 600R_.jpg
    Vertemati 600R_.jpg
    57.5 KB · Visningar: 90
  • WR450_.jpg
    WR450_.jpg
    91.4 KB · Visningar: 94
Ett par "övriga" bilder oxå.

Visst ser jag nöjd ut på V-ROD'n :D

Skapligt fighting face på KatoooMen :lol

Mindraper rapes beemer :3freak Han sa, på fullaste allvar, att han tyckte en sån skulle vara ett fint komplement till honom och Husan :kocko

2-trac är coolt, skulle vilja prova. Utställningsexet hade dubbdäck och var ordentligt använt.

När man burnar med gula däck blir det inte gul rök enligt Michelins utsände. Gula spår i marken visste han inte. Asdålig representant med dålig produktkännedom (NÄ! han var toppen faktiskt). Michelin kommer i vår släppa ett däck speciellt utvecklat för motardbruk. Lite mönster men med hintar om var man kan skära själv. Verkar bli :tummenupp

Skulle nån vilja ha en bild är dessa i 50%. Säg till om du vill ha en större.
 

Bifogat

  • GUL FE650_.jpg
    GUL FE650_.jpg
    84.8 KB · Visningar: 133
  • Supermoto på KTM_.jpg
    Supermoto på KTM_.jpg
    57.9 KB · Visningar: 121
  • Supermoto på V-ROD_.jpg
    Supermoto på V-ROD_.jpg
    79.8 KB · Visningar: 129
  • WR450_2trac_.jpg
    WR450_2trac_.jpg
    90.9 KB · Visningar: 86
  • Mindraper rapes beemer_.jpg
    Mindraper rapes beemer_.jpg
    72.2 KB · Visningar: 80
  • WR450_2trac_2_.jpg
    WR450_2trac_2_.jpg
    74.2 KB · Visningar: 102
Last edited:
Tom Byron skrev:
De gula på Michmontern var ju lackade/målade...... dvs, fusk..... hehe men coolt ändå. Skulle vara fränare med blåa, hojen blir så blek men förmycket gult
HUR VET DU DET DÅ? Mr I-know-it-all.....

Killen i montern sa att de sparat ETT par att ha själva till sånna här tillställningar. Menar du att han LJUGDE för mig :va :4skrika :mad:
 
Tom Byron skrev:
De gula på Michmontern var ju lackade/målade...... dvs, fusk..... hehe men coolt ändå. Skulle vara fränare med blåa, hojen blir så blek men förmycket gult
Stod och klämde på en uppsättning gula hos OlleO i höstas, jag tycker att de är ASLÄCKRA!!! :lol Och inte f-n var de målade inte!!! :fatta! Och de finns i blått också!!! :arsele

:Bugar
 
Tom Byron skrev:
Ja! NI har rätt, får jag smisk nu :tungan

De såg ju ut som att det var massa svart, ungefär som om färgen nötts lite när de lade på det......
Det var väl satan... Har två bilder på ~1meg/st. Ska glo lite och återkommer...


Tog hit tjejerna :drool från CSI och vi drack lite kaffe, nojsade en stund och analyserade bildebevisen lite.... Bakhjulet ser klockrent ut. Fram däremot kan man ana en liten svart rand precis i övergången mellan fälg och däcket. Kan det vara så att Heda-Fan (vi är inte i fanclubtråden nu!) har rätt igen :va
Troligen inte men man vet inte säkert....

Pssst: Ta bort ditt svar Heda, så vi inte spammar sönder den här tråden oxå...
 

Bifogat

  • Gult däck.jpg
    Gult däck.jpg
    13.2 KB · Visningar: 111
Last edited:
Tom Byron skrev:
Kom du, .............. loss tillslut :)

mmmm, det gick....... bra :rolleyes:

här kommer en av mina bilder också, notera det skräckslagna panikskrattet :)
OCH att hon faktiskt inte tar i den....
 

Bifogat

  • panikyasha2.jpg
    panikyasha2.jpg
    41.6 KB · Visningar: 167
Evil M skrev:
Men hon är farligt nära, hoppas du skicka kläderna till kemtvätten efter mäss besöket Yasha :rolleyes:
Så där nära gick jag bara för att de hade försvagat mitt motstånd genom att gå förbi den där j-a montern sjuhundrafemtielva ggr!!! :mad:

Och frågan är om kemtvätt är nog?!? Ska nog fråga om de kan sterilisera dem i en autoklav på jobbet!!! Och skicka räkningen till Spökskrället och... betsy! :4skrika (vågar inte skriva det jag ville där... :rodnar )
 
Evil M skrev:
Men hon är farligt nära, hoppas du skicka kläderna till kemtvätten efter mäss besöket Yasha :rolleyes:
Ja, verkligen.

Är hemma hos beemerraper och dricker öl. Idén var att vi skulle gå ner i garaget för ca 5h sen och kränga däck men vi blev kvar i ölens land.....

Ska försöka hitta till muggen nu och sen ner i garaget... Kommer bli duktigt blofiigt att kränga fyra dubbisar :huvet

Hör av mig senare med resultatet. Kankse tar en dåig bild med en kameratelfon.......

:fyllisar PS har ni sett att GulBlå numera har ny burk????? Skitsvårt att hitta men billigast på bolaget :fyllisar
 
Vad gör den där vattenslangsmojängen som en del räcermotarder har längst bak på aggaröret?
 
Enl. de stora killarna så dödar det lite db genom att det tar bort vibrationer i ljuddämparhöljet (?) typ någe sådant. ............ skyddar oxå vid vurp, men då kanske man inte ska ha vanlig gummislang :va

Någon räserkille har säkert svar på det :tummenupp

Ghost skrev:
Ett försök att skydda röret vid en vurpa kanske?
 
Tom Byron skrev:
Enl. de stora killarna så dödar det lite db genom att det tar bort vibrationer i ljuddämparhöljet (?) typ någe sådant. ............ skyddar oxå vid vurp, men då kanske man inte ska ha vanlig gummislang :va

Någon räserkille har säkert svar på det :tummenupp

Men om det saka ta bort vibrationer borde det väl vara ett lite mjukare material än en hård armeradplastslang?
Typ en riktig gummislang eller nåt. :va
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top