Mässbilder

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Bor lyckligt i Bomhus
Hoj
DRZ 400S -07 nu sänkt åt Lotta, Kingquad 450 "Smutsfrutt edition"
Det sööööööög tyckte jag men ...... här e ett par bilder ivf

Det här är lite KTM stuff, shit va kär jag blev i Gula duken.. *vill ha* å "airskoopet" på PJs hoj var fanimej superporrigt :Bugar
 

Bifogat

  • airscoop.JPG
    airscoop.JPG
    69.9 KB · Visningar: 268
  • Peterjohansson2.JPG
    Peterjohansson2.JPG
    90 KB · Visningar: 160
  • PeterJohansson.JPG
    PeterJohansson.JPG
    93.1 KB · Visningar: 146
  • gulduke.JPG
    gulduke.JPG
    78.8 KB · Visningar: 185
  • strypning2.JPG
    strypning2.JPG
    48.5 KB · Visningar: 140
  • strypning2.JPG
    strypning2.JPG
    48.5 KB · Visningar: 119
Nu till de bättre bilderna........... :arsele

Krattan på GasGas :va

Lite porr på en husa, med rören på felsida

Samt det som gjorde det värt att nästan åka 40mil.........hehe ME LIKE
 

Bifogat

  • krattan.JPG
    krattan.JPG
    43.5 KB · Visningar: 215
  • Fabrikshusa.JPG
    Fabrikshusa.JPG
    83.9 KB · Visningar: 200
  • Fabrikshusa2.JPG
    Fabrikshusa2.JPG
    100.4 KB · Visningar: 143
  • Fabrikshusa3.JPG
    Fabrikshusa3.JPG
    90.8 KB · Visningar: 134
  • chix.JPG
    chix.JPG
    74 KB · Visningar: 1,292
Heda och Krattan i samspråk...
 

Bifogat

  • Pic_700.jpg
    Pic_700.jpg
    22.8 KB · Visningar: 161
Husa, och inte vilken Husaberg som helst...
 

Bifogat

  • Pic_600.jpg
    Pic_600.jpg
    111.2 KB · Visningar: 260
Motarduppvisning...
 

Bifogat

  • Pic_300.jpg
    Pic_300.jpg
    78.7 KB · Visningar: 230
Uppsamlingskärl...
 

Bifogat

  • Pic_100.jpg
    Pic_100.jpg
    129.8 KB · Visningar: 274
Tom Byron skrev:
HP, vem var du? Hejade jag på dig? *glömmer alla rätt fort*
Nej, jag höll mig i bakgrunden och spanade på SH-folk... Vi får säga hej på riktigt en annan gång.. :)
 
Meh, jag hatar sådan som dig :fatta! ........ hojta nästa gång. Det är ju TREVLIGT att få ett ansikte till alla miffoinlägg på det här forumet, iofs så e jag rätt kass på det själv :kocko

hp skrev:
Nej, jag höll mig i bakgrunden och spanade på SH-folk... Vi får säga hej på riktigt en annan gång.. :)
 
Tom Byron skrev:
Meh, jag hatar sådan som dig :fatta! ........ hojta nästa gång. Det är ju TREVLIGT att få ett ansikte till alla miffoinlägg på det här forumet, iofs så e jag rätt kass på det själv :kocko
Jag ska skärpa mig, jag lovar.. :) :)
 
Jag gick med raska steg därifrån, det hördes nog ända bort till Dunlopmontern, därför fick du klisermärkena i av Husakillarna för de trodde du nog hade någe problem, hehe

-Se så, gå hem nu lilla flicka å stör inte de andra barnen MUHAHAHAH

Yasha skrev:
Ja , jag undrar vem som rodnade mest - DÄR!!! :tungan
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top