Heda
TopGun !!!
- Gick med
- 6 Mar 2003
- Hoj
- DRZ 400S -07 nu sänkt åt Lotta, Kingquad 450 "Smutsfrutt edition"
Det sööööööög tyckte jag men ...... här e ett par bilder ivf
Det här är lite KTM stuff, shit va kär jag blev i Gula duken.. *vill ha* å "airskoopet" på PJs hoj var fanimej superporrigt
Det här är lite KTM stuff, shit va kär jag blev i Gula duken.. *vill ha* å "airskoopet" på PJs hoj var fanimej superporrigt


........ hojta nästa gång. Det är ju TREVLIGT att få ett ansikte till alla miffoinlägg på det här forumet, iofs så e jag rätt kass på det själv :kocko



