mässan

blom

I DO IT BECAUSE I LOVE IT
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
HOT AND BLUE
den 24 jan så är det mc-mässa i sthlm och sporthojs vinter fest.. vilka av oss i PBR är intresserade av att åka på den.. vi åker upp på morgonen och super till på kvällen och åker hem dagen efter..

1, blom
2,
3,
4,
5,
6,
7,
8,
9,
10,
11,
12,
13,
14,
15,
16,
17,
18,
19,

Last edited:
Hej hopp

Eftersom vi redan bor där uppp där mässan är så möter vi upp er på mässan och terrar er lite. Ska bli kul att se er igen

Lillan

den 24 jan så är det mc-mässa i sthlm och sporthojs vinter fest.. vilka av oss i PBR är intresserade av att åka på den.. vi åker upp på morgonen och super till på kvällen och åker hem dagen efter..
1, blom
2, Stefan
3,
4,
5,
6,
7,
8,
9,
10,
11,
12,
13,
14,
15,
16,
17,
18,
19,

hallå är vi bara 2st som är intresserade av att åka ? är det mer intressant att bara åka över dagen eller?

Det är den helgen vi hade tänkt börja flytta in i nya huset. Så jag tror inte jag kan hänga med.

Men om det blir ändrade flyttplaner är jag sugen på att åka upp över dagen iallafall.

Jag skulle ev kunna tänka mig att åka över dagen.
Marina åker till spanien helgen efter så jag vill tillbringa lite tid med henne så festen är tyvärr utesluten..

Japp, Bloman och jag ska festa för hela PBR

Men med tanke på vad de är för käringar som är med
så räcker de kanske med ett sexpack folköl att dela på

rainman skrev:
Ni åker på festen eller?
Jag åker nog gärna över dagen på mässan.

du menar lördagen då eller? jag ska KANSKE åka och i så fall blir det på fredagen över dagen...

tjena pojkar tack för senast, kommer förmodligen vara uppe under hela mässan men det hänger lite i luften.........men är jag där kan jag mycket väl tänka mig lite kvälls aktiviteter :tungan

*/ ?>
Back