mässan

pro :) skrev:
tjena pojkar tack för senast, kommer förmodligen vara uppe under hela mässan men det hänger lite i luften.........men är jag där kan jag mycket väl tänka mig lite kvälls aktiviteter :tungan
härligt att höra.. stefan och jag kommer ialf :tummenupp

rainman skrev:
Fast om jag fixar det på ett smidigt sätt så behöver jag inte jobba fredagen, samåka om så inte är fallet?

givetvis samåker vi OM jag ska dit... har inte bestämt mig än

blom skrev:

Som det ser ut nu så jobbar jag i Stockholm till torsdagen och måste åka tillbaka på måndagen igen... Då föredrar jag att stanna kvar i stan, därför passar fredagen bäst men det kan hända att jag blir där hela helgen om jag ändå ska dit på lördagen!

schrunken skrev:
Som det ser ut nu så jobbar jag i Stockholm till torsdagen och måste åka tillbaka på måndagen igen... Då föredrar jag att stanna kvar i stan, därför passar fredagen bäst men det kan hända att jag blir där hela helgen om jag ändå ska dit på lördagen!
festen är ju på lördagen

Jag ska anmäla mig till festen, sen får jag se hur det blir...
Alltså om jag kommer att åka, har ju som sagt ingen aning om hur det går med jobb...

Men jag pratade med en gammal klasskompis på juldagen, han kanske hade nått bra till mig
så jag ska ringa han på måndag typ :)
Då jobbar jag iaf i stan, inget jag vill men jag måste ju ha pengar... :(

NoicE skrev:
Jag ska anmäla mig till festen, sen får jag se hur det blir...
Alltså om jag kommer att åka, har ju som sagt ingen aning om hur det går med jobb...

Men jag pratade med en gammal klasskompis på juldagen, han kanske hade nått bra till mig
så jag ska ringa han på måndag typ :)
Då jobbar jag iaf i stan, inget jag vill men jag måste ju ha pengar... :(
ska du jobba i kläd affär eller? för det är väl typ bara dom och konsum som har öppet på lördagar och söndagar

*/ ?>
Back