Testa mitt trick med en korg plommon ska du se att skiten kommer ut utan pulsåderspräckande ansträngningar.![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Testa mitt trick med en korg plommon ska du se att skiten kommer ut utan pulsåderspräckande ansträngningar.![]()
Men detta är inte krystrelaterat. Vi snackar enbart mängd. Exempel: Lördag kväll moffas det extragod middag i större mängd än vad som är nyttigt, sen fyller man dom sista tomrummen i bukhålan med chips, godis etc, etc...Come sunday morning och svimmningsanfallet är näst intill garanterat...
![]()
Håller du andan när du klämmer?![]()
Nope. Min egen teori är att den snabba interna tryckminskningen fuckar med mitt blodtryck.*Dr House*![]()
Se bara till att du inte sitter med öppen mun och läser på Dove Cream Wash samtidigt bara, det kan sluta i katastrof...![]()
Bakterier kan vara riktigt otäckaMan vet inte ursprungsorsaken, kan ha varit en hårsäck (rakat) som det har kommit bakterier i och sedan har det gått fort. En läkare trodde att det kom genom näsan o spridit sig neråt men den teorin tror jag inte på..konstigt att bara benet skulle ha blivit infekterat då
![]()
Samma som jag fick i armhålan.Ena dagen en liten prick, andra dagen en golfboll.
Kan även säga att det var den mest brutala smärtan jag någonsin varit med om när de körde in bedövningssprutan i bulan. Nog första gången någon hamnar i chock utav en spruta.
..nu har jag inte läst hela tråden...
Men man kan pinka tvåpipigt ibland när man just .. älskat...
det är iofs inte konstigt, men kul.
PS, nu när det ändå finns en sjuktråd..
Vaknade inatt av att jag hade en överjävlig halsbränna (brukar ej få det) hade magsyra upp i halsen....
I morse la jag en blodblandad loska som skrämde skiten ur mig, kan man få blod i hostet av en ordentlig halsbränna?![]()
Jag har ett märkligt samband i mitt nervsystem mellan röven och ögonen.
Provade med att dra i ett par rövhår, och ta mig fan så kröp det fram en liten tår i ögonen efter ett tag. Är det bara jag?![]()
Blev påmind om en annan åkomma idag när jag var ute med hunden. När det blåser kallt i pannan på mig får jag sjukt ont i huvudet, och så börjar det flimra för ögonen på mig. Någon som vet varför?![]()
Därför att det blåser kallt i pannan.
Tack för upplysningen! Fantastico!![]()
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion
Michael Schumachers Honda F... |
|
![]() |
Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti 202... |
Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka
Under 46:e Coca Cola 8-timm... |
|
![]() |