Märkliga fysiska åkommor

Testa mitt trick med en korg plommon ska du se att skiten kommer ut utan pulsåderspräckande ansträngningar. :D

:tummenupp Men detta är inte krystrelaterat. Vi snackar enbart mängd. Exempel: Lördag kväll moffas det extragod middag i större mängd än vad som är nyttigt, sen fyller man dom sista tomrummen i bukhålan med chips, godis etc, etc...Come sunday morning och svimmningsanfallet är näst intill garanterat...:D

:tummenupp Men detta är inte krystrelaterat. Vi snackar enbart mängd. Exempel: Lördag kväll moffas det extragod middag i större mängd än vad som är nyttigt, sen fyller man dom sista tomrummen i bukhålan med chips, godis etc, etc...Come sunday morning och svimmningsanfallet är näst intill garanterat...:D

Håller du andan när du klämmer? :)

Se bara till att du inte sitter med öppen mun och läser på Dove Cream Wash samtidigt bara, det kan sluta i katastrof... :hihi

I ett sträng heterosexuellt hem finns inga Doveprodukter. Här brukas bara finsk tjärtvål. Och stålull. men jag antar att man dör liks förbannat om en tjärtvål sugs in av undertrycket...:D

Bakterier kan vara riktigt otäcka :död Man vet inte ursprungsorsaken, kan ha varit en hårsäck (rakat) som det har kommit bakterier i och sedan har det gått fort. En läkare trodde att det kom genom näsan o spridit sig neråt men den teorin tror jag inte på..konstigt att bara benet skulle ha blivit infekterat då :va

Samma som jag fick i armhålan.

Ena dagen en liten prick, andra dagen en golfboll.

Kan även säga att det var den mest brutala smärtan jag någonsin varit med om när de körde in bedövningssprutan i bulan. Nog första gången någon hamnar i chock utav en spruta.

Samma som jag fick i armhålan.Ena dagen en liten prick, andra dagen en golfboll.
Kan även säga att det var den mest brutala smärtan jag någonsin varit med om när de körde in bedövningssprutan i bulan. Nog första gången någon hamnar i chock utav en spruta.

Den mest brutala smärtan jag varit med om va när en cysta på stor som en kokosnöt vred sig, som att vara med om förlossning utan ens Alvedon som smärtlindrande, ett fint buksnitt (kejsarsnitt) fick ja på köpet :gnissla satt bakom på mc o när vi stanna föll ja ihop. Tackar gudarna att ja inte körde själv den gången. kommer inte ihåg mycket utom att jag tyckte att ambulansen körde alldeles för sakta.

Last edited:
..nu har jag inte läst hela tråden...
Men man kan pinka tvåpipigt ibland när man just .. älskat...
det är iofs inte konstigt, men kul.

Ohh, the famous "doubble barrel" det har ju hänt, dessutom raketpiss all over...man ska nog vänta en stund.....:D

..nu har jag inte läst hela tråden...
Men man kan pinka tvåpipigt ibland när man just .. älskat...
det är iofs inte konstigt, men kul.

PS, nu när det ändå finns en sjuktråd..
Vaknade inatt av att jag hade en överjävlig halsbränna (brukar ej få det) hade magsyra upp i halsen....
I morse la jag en blodblandad loska som skrämde skiten ur mig, kan man få blod i hostet av en ordentlig halsbränna?:gnissla:confused:

Last edited:
I princip alla ställen som går att knaka med knakar på mig.

Jag kan "flytta" på lårbenet. Vet inte riktigt vad som händer där inne, men det känns som om det hoppar i och ur sin plats, liksom. Likadant med fotlederna. Den "knölen" kan jag få att hoppa rundor, fullt synligt utifrån.

Jag kan inte rynka på näsan, för då börjar den hoppa helt okontrollerat.

Har lite ommöblerade nerver i ryggen, som gör att jag inte kan avgöra var folk trycker, eller hur många fingrar de håller mot ryggen, eller ens om de trycker med hand/tumme/armbåge/whatever...

Jag kan inte rapa... Kan verkligen inte, det "kurrar" bara lite i halsen.

PS, nu när det ändå finns en sjuktråd..
Vaknade inatt av att jag hade en överjävlig halsbränna (brukar ej få det) hade magsyra upp i halsen....
I morse la jag en blodblandad loska som skrämde skiten ur mig, kan man få blod i hostet av en ordentlig halsbränna?:gnissla:confused:

Ont i magen? Kolla dajmen nästa gång så det inte är blod där också (magsår).
Teoretiskt sett så kan magsyra ge frätskador på matstrupen, men då har det gått ganska långt. Kolla upp Barrett´s som i värsta fall kan leda till cancer.

Jag har ett märkligt samband i mitt nervsystem mellan röven och ögonen.

Provade med att dra i ett par rövhår, och ta mig fan så kröp det fram en liten tår i ögonen efter ett tag. Är det bara jag? :va

Jag har ett märkligt samband i mitt nervsystem mellan röven och ögonen.

Provade med att dra i ett par rövhår, och ta mig fan så kröp det fram en liten tår i ögonen efter ett tag. Är det bara jag? :va

Haha, har något liknande. Ibland då jag torkar mig i röven (speciellt efter en brakfest, då man är lite risig i kistan) så kan det rycka till i mitt vänstra öga (nästan spasmer liknande).

Blev påmind om en annan åkomma idag när jag var ute med hunden. När det blåser kallt i pannan på mig får jag sjukt ont i huvudet, och så börjar det flimra för ögonen på mig. Någon som vet varför? :va

Så fort jag oljat ner fingrarna ordentligt kliar det så jävligt i näsan att det måste åtgärdas DIREKT.

Är det bara jag som kan dräggla som faan ibland om man är trött o somnat framför tv eller dator? *slappimunnen* :va

Nyheter
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra