Mum!n
Ny medlem
kanske inte ja som fattat de än men men tar de från början
några dagar sen ute o glider tror de va till jobbet ja skulle...glider 55 på en 70 väg tänker de håller inte måste om, fritt fram slangar ja förbi en bil o en mc glidare (mjo fel ställe ja vet men wtf)... inge mer me de gick smärt fritt...sen senare glider en gubbe fram till mig i mc ställ på jobbet o säger:
- du ska veta en sak
- vaddå?
-man åker inte förbi på bakhjulet särkilst inte andra mc cyklister
- nehe :S
- de e respekt löst mot andra mc åkare
- jaha de har ja inte tänkt på
- jag har åkt i 30 år och visar alltid respekt för andra, de kan ligga en 125cc framför mig ja ligger bakom han tills man kan köra om normalt...fast ja kan köra förbi snabbt
(tänkte då för mig själv han måste va avis lr nått
aja kan ju itne börja härja på jobbet så)
- jaha men visste inte de va så noga me sån respekt
- det är det bara för man har snabbt cykel ska man inte köra sådär
- :S ne sant det är ju dumt, men ska försätta jobba nu hej...
visst ska man ta de lugnt i trafiken men bara för man möter en glidare behöver man väll inte låta sin egen hojj gå som en påse skit...lr
aldrig hört iaf har ni
några dagar sen ute o glider tror de va till jobbet ja skulle...glider 55 på en 70 väg tänker de håller inte måste om, fritt fram slangar ja förbi en bil o en mc glidare (mjo fel ställe ja vet men wtf)... inge mer me de gick smärt fritt...sen senare glider en gubbe fram till mig i mc ställ på jobbet o säger:
- du ska veta en sak
- vaddå?
-man åker inte förbi på bakhjulet särkilst inte andra mc cyklister
- nehe :S
- de e respekt löst mot andra mc åkare
- jaha de har ja inte tänkt på
- jag har åkt i 30 år och visar alltid respekt för andra, de kan ligga en 125cc framför mig ja ligger bakom han tills man kan köra om normalt...fast ja kan köra förbi snabbt
(tänkte då för mig själv han måste va avis lr nått
aja kan ju itne börja härja på jobbet så)
- jaha men visste inte de va så noga me sån respekt
- det är det bara för man har snabbt cykel ska man inte köra sådär
- :S ne sant det är ju dumt, men ska försätta jobba nu hej...
visst ska man ta de lugnt i trafiken men bara för man möter en glidare behöver man väll inte låta sin egen hojj gå som en påse skit...lr
aldrig hört iaf har ni
Last edited:


