Mr Skutt skrev:Ja för de finns ju en åt oss var där ute säger dom som vet.
kan inte säga att jag vet, men hoppas =)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Mr Skutt skrev:Ja för de finns ju en åt oss var där ute säger dom som vet.
Upptagen då... men du, ett SH-party (98% killar 1% lediga tjejer och 1% upptagna tjejer), det är la ändå ingen guldgruva att skapa ett paradisharem på?Hultan skrev:Yea baby! Sh-partaj på lördag i götet!![]()
![]()
Ääää.. inget att hoppas på. Men om ni nöjer er med en var så tar jag och Hultan restenAlicia skrev:kan inte säga att jag vet, men hoppas =)
Äh, på förfesten ja.. Sen så kan man ju botanisera bland andra människorakora skrev:Upptagen då... men du, ett SH-party (98% killar 1% lediga tjejer och 1% upptagna tjejer), det är la ändå ingen guldgruva att skapa ett paradisharem på?
Nope, inte backa ur..akora skrev:Ääää.. inget att hoppas på. Men om ni nöjer er med en var så tar jag och Hultan resten
om han inte blir rädd och backar ur vill säga, men det skulle jag väl inte tro![]()

Låter som en vettig och alldels ypperlig idé.Hultan skrev:Äh, på förfesten ja.. Sen så kan man ju botanisera bland andra människor
Vi tar det nästa gång då![]()
akora skrev:Ääää.. inget att hoppas på. Men om ni nöjer er med en var så tar jag och Hultan resten
om han inte blir rädd och backar ur vill säga, men det skulle jag väl inte tro![]()
Jo visst, men det finns ju så många att välja på. Vore ju mycket lättare om ni bara kom i en modelAlicia skrev:Bara för er att välja å vraka, något borde ni väl hitta

akora skrev:Jo visst, men det finns ju så många att välja på. Vore ju mycket lättare om ni bara kom i en model
![]()
Jo visst. Men precis som med hojar och bilar så skulle ju alla årsmodeller vara olika med olika förbättringar. Plus att det skulle säkert komma en R-model samt en gold edition model då och då. Så skulle man ju alltid kunna skaffa sig en som är extrautrustadAlicia skrev:Haha skulle inte de bli tråkigt i längden?
akora skrev:Jo visst. Men precis som med hojar och bilar så skulle ju alla årsmodeller vara olika med olika förbättringar. Plus att det skulle säkert komma en R-model samt en gold edition model då och då. Så skulle man ju alltid kunna skaffa sig en som är extrautrustad![]()

Har iofs aldrig varit med om att någon brud klagat över något hittils :tungenAlicia skrev:Haha så dom ska bli uppdaterade oxå
då kanske ni hittar nåt ändå...
som inte klagar på huvudvärk![]()
akora skrev:Har iofs aldrig varit med om att någon brud klagat över något hittils :tungen
Men å andra sidan är jag ju inte 50 än.... fast när jag blir 50 ska jag ju vara hollywood stjärna eller VD för playboy, så då kommer det nog lösa sig i alla fall![]()

Akora A.K.A Hugh...akora skrev:Japp
Gäller ju att planera här i livet, sätt upp mål å sånt. Annars kommer man ju ingen vart![]()

som klagar på huvudvärk har det jag vil definera som fantomsmärtorninja-mannen(c) skrev:som klagar på huvudvärk har det jag vil definera som fantomsmärtor

ninja-mannen(c) skrev:som klagar på huvudvärk har det jag vil definera som fantomsmärtor

|
|
Recension: Gilles MUE2 fotpinnsats
Om du vill förfina din hoj ... |
|
|
Recension: Gilles MUE2 fotpinnsats
Om du vill förfina din hoj ... |
|
|
Australiskt stjärnskott klart för GGN 2026
20-årige australiensaren Wi... |
|
|
Alltid redo för regn
Håll dig torr på hojen – ny... |
|
|
Bridgestone dominerade i Suzuka 8 Hours
Pressrelease från Bridgesto... |
|
|
Publikrekord under World Ducati Week
Ducati slog publikrekord un... |
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |