Lura till sig sex....

PacMan skrev:
Hehe, hoppades att jag skulle slippa. :rolleyes:
Vad räknas egentligen som en bortförklaring skulle jag vilja veta... om tjejen bara skulle säga att hon är trött och/eller ska upp tidigt, är det då en förklaring eller bortförklaring. DET skulle jag vilja veta. Vad är min åsikt då...? Tja, ärlighet vara längst brukar det ju heta. :fakta

Alicia, du verkar har slagit huvet på spiken där. Konstiga är ni. :rolleyes:

Förmodligen skulle ni bli lika sura ändå eller hur?

PacMan skrev:
Hehe, hoppades att jag skulle slippa. :rolleyes:
Vad räknas egentligen som en bortförklaring skulle jag vilja veta... om tjejen bara skulle säga att hon är trött och/eller ska upp tidigt, är det då en förklaring eller bortförklaring. DET skulle jag vilja veta. Vad är min åsikt då...? Tja, ärlighet vara längst brukar det ju heta. :fakta

Alicia, du verkar har slagit huvet på spiken där. Konstiga är ni. :rolleyes:

Tror inte att de är vad tjejerna säger som spelar roll utan att
dom inte vill när ni vill el har jag helt fel?

Tror att tjejer blir lika lacka om deras killar inte vill när dom är sugna

Hultan skrev:

Har aldrig huvudvärk... även fast man har huvudvärk så kan man ha de roligt ändå, sex löser de mesta, enda botemedlet mot alla folksjukdomar.. :hihi

Alicia skrev:

Troligen skulle man (män) bli lite turig ändå ja, men inte lika mycket som av en genomskinlig lögn, som t.ex. en påhittad huvudvärk.

Alicia skrev:
Har aldrig huvudvärk... även fast man har huvudvärk så kan man ha de roligt ändå, sex löser de mesta, enda botemedlet mot alla folksjukdomar.. :hihi
Ja, men nu har det ju inte handlat om "huvudvärk" igentligen, utan kvinnors tvära motvilja till sex: "Måste vi ha sex jämt, jag kanske inte är sugen just nu, vad skulle du säga om jag ville ha sex jämt (yippi), och slutligen.. Jag har huvudvärk..."

Skall vi gå igenom det igen? :)

Bästa sättet att få ha mycket sex är att verka helt ointresserad,släcka lampan o säga"godnatt då".Jag lovar att det kommer en trevande hand efter max en minut. :tummenupp

ktmjacke skrev:
Svårt att hitta en brud som sköter sidbytena när du porrsurfar,så du får bägge händerna fria va??? :rofl
Hehe, är en av dom få killar som jag vet som är rätt ointresserad av porr faktiskt, äger inte ens en p-rulle...
Så nej jag är inte den typen..

ktmjacke skrev:
Bästa sättet att få ha mycket sex är att verka helt ointresserad,släcka lampan o säga"godnatt då".Jag lovar att det kommer en trevande hand efter max en minut. :tummenupp
visst är det så, hatar spel bara...

Hultan skrev:
Ja, men nu har det ju inte handlat om "huvudvärk" igentligen, utan kvinnors tvära motvilja till sex: "Måste vi ha sex jämt, jag kanske inte är sugen just nu, vad skulle du säga om jag ville ha sex jämt (yippi), och slutligen.. Jag har huvudvärk..."

Skall vi gå igenom det igen? :)

kan tyvärr inte svara varför tjejer är så motvilliga till sex, kan inte ens förstå varför, har man bra sex så självklart vill man ha de ofta, en orgasm om dan borde vara minimum

om nu tjejerna inte tycker att dom får ut nåt av de så får dom väl säga de och ge de en chans att förbättra de hela..
som sagt, varje människas orgasm är upp till var och en, man kan inte förlita sig helt på att ens partner ger en orgasm på några sekunder
man får väl arbeta för de själv oxå

Alicia skrev:
kan tyvärr inte svara varför tjejer är så motvilliga till sex, kan inte ens förstå varför, har man bra sex så självklart vill man ha de ofta, en orgasm om dan borde vara minimum

om nu tjejerna inte tycker att dom får ut nåt av de så får dom väl säga de och ge de en chans att förbättra de hela..
som sagt, varje människas orgasm är upp till var och en, man kan inte förlita sig helt på att ens partner ger en orgasm på några sekunder
WORD,tänkte just skriva det oxå.Om tjejen kommer med undanflykter för att slippa ha sex så är det antagligen för att snubben inte e någe vidare i bingen.Har man deluxribba o rockar på lite så brukar det bli tvärtom.Jag får aldrig vara ifred :rofl

Alicia skrev:

:Bugar

Du verkar tillhöra dom vettigare.. Det handlar ju inte om man skall vara som kaniner, om man nu skall sluta skämta lite..
Bara det att jag hade ett ex. som gnällde om man skulle råka krypa på en gång till nån dag.. "åh suck, måste vi".. Blev man frågande, då fick man till svar att man var en jävla kåtbock som var helt onaturlig, och så var minsann inte hennes förra killar.. Sicket pucko.. jaja, jag kan lämna skeppet fort nästa gång jag träffar nån med liknande personlighet, och tro mig, det var långt ifrån allt som saknades på det loftet..

Är lite bitter än.. hörs det.. ;-)

ktmjacke skrev:
WORD,tänkte just skriva det oxå.Om tjejen kommer med undanflykter för att slippa ha sex så är det antagligen för att snubben inte e någe vidare i bingen.Har man deluxribba o rockar på lite så brukar det bli tvärtom.Jag får aldrig vara ifred :rofl

Så om sexet är bra så kanske inte flickor skulle vara så motvilliga till sex
där har vi de :hihi

flickor om ni vill bota eran "huvudvärk" så boka in Jacke, han verkar gå i ord för att flickor inte klagar över huvudvärk när dom ligger i hans binge :rofl

ktmjacke skrev:
Nja, så det är det väl kanske inte va? inte i dom fallen jag pratar om här, visst man är två om det och killar är rätt kassa ibland.. Men vad jag har märkt på senare år är att tjejer är riktigt jävla sega och tråkiga med alltså..
Så med risk för att vara självgod, dålig i sängen är inte mitt problem..

Hultan skrev:
:Bugar

Du verkar tillhöra dom vettigare.. Det handlar ju inte om man skall vara som kaniner, om man nu skall sluta skämta lite..
Bara det att jag hade ett ex. som gnällde om man skulle råka krypa på en gång till nån dag.. "åh suck, måste vi".. Blev man frågande, då fick man till svar att man var en jävla kåtbock som var helt onaturlig, och så var minsann inte hennes förra killar.. Sicket pucko.. jaja, jag kan lämna skeppet fort nästa gång jag träffar nån med liknande personlighet, och tro mig, det var långt ifrån allt som saknades på det loftet..

Är lite bitter än.. hörs det.. ;-)

Förstår att du bitter... hade jag oxå varit om man hade haft nån sån där till partner
och hur kul är de att höra att man inte var som deras förra partner då..
ibland kan man börja undra va de finns för puckon där ute
håll dig borta från såna där så kanske du slipper vara bitter

å även fast man kanske inte är så sugen från början så blir man de ju..
så bortförklaringar håller inte...

Tror att tjejer blir lika lacka om deras killar inte vill när dom är sugna[/QUOTE]
Fel!!! :mattias
Tjejer blir än mer lack då vi killar alltid ska vilja, huvudvärk, ryggvärk eller stukad ***, vi vill tydligen jämt.
Åh, alla dessa felaktiga föreställningar som finns, vi vill ju bara kramas :rolleyes:

Hultan skrev:
Men vad jag har märkt på senare år är att tjejer är riktigt jävla sega och tråkiga med alltså..

Tyvärr så verkar vissa tjejer tro att de räcker att ligga på rygg å vresa så blir man tagen till sjunde himlen, undrar när dom ska fatta att de inte är så,
kanske därför dom börjar skylla på huvudvärk eftersom deras drömmar inte stämde in på verkligheten

Nyheter
Australiskt stjärnskott klart för GGN 2026

20-årige australiensaren Wi...

Alltid redo för regn

Håll dig torr på hojen – ny...

Bridgestone dominerade i Suzuka 8 Hours

Pressrelease från Bridgesto...

Publikrekord under World Ducati Week

Ducati slog publikrekord un...

Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Back