Lura till sig sex....

Hultan skrev:
Yea baby! Sh-partaj på lördag i götet! :tummenupp :)
Upptagen då... men du, ett SH-party (98% killar 1% lediga tjejer och 1% upptagna tjejer), det är la ändå ingen guldgruva att skapa ett paradisharem på?

Alicia skrev:
kan inte säga att jag vet, men hoppas =)
Ääää.. inget att hoppas på. Men om ni nöjer er med en var så tar jag och Hultan resten ;)

om han inte blir rädd och backar ur vill säga, men det skulle jag väl inte tro :)

akora skrev:
Upptagen då... men du, ett SH-party (98% killar 1% lediga tjejer och 1% upptagna tjejer), det är la ändå ingen guldgruva att skapa ett paradisharem på?
Äh, på förfesten ja.. Sen så kan man ju botanisera bland andra människor :tummenupp

Vi tar det nästa gång då :)

akora skrev:
Ääää.. inget att hoppas på. Men om ni nöjer er med en var så tar jag och Hultan resten ;)

om han inte blir rädd och backar ur vill säga, men det skulle jag väl inte tro :)
Nope, inte backa ur.. :banana

Hultan skrev:
Äh, på förfesten ja.. Sen så kan man ju botanisera bland andra människor :tummenupp

Vi tar det nästa gång då :)
Låter som en vettig och alldels ypperlig idé.
Så kan vi ju alltid ta och pozera lite med hojarna längst kusen i sommar oxo :tummenupp

akora skrev:

Bara för er att välja å vraka, något borde ni väl hitta

Alicia skrev:
Haha skulle inte de bli tråkigt i längden?
Jo visst. Men precis som med hojar och bilar så skulle ju alla årsmodeller vara olika med olika förbättringar. Plus att det skulle säkert komma en R-model samt en gold edition model då och då. Så skulle man ju alltid kunna skaffa sig en som är extrautrustad :)

akora skrev:
Jo visst. Men precis som med hojar och bilar så skulle ju alla årsmodeller vara olika med olika förbättringar. Plus att det skulle säkert komma en R-model samt en gold edition model då och då. Så skulle man ju alltid kunna skaffa sig en som är extrautrustad :)

Haha så dom ska bli uppdaterade oxå
då kanske ni hittar nåt ändå...
som inte klagar på huvudvärk :rofl

Alicia skrev:
Haha så dom ska bli uppdaterade oxå
då kanske ni hittar nåt ändå...
som inte klagar på huvudvärk :rofl
Har iofs aldrig varit med om att någon brud klagat över något hittils :tungen
Men å andra sidan är jag ju inte 50 än.... fast när jag blir 50 ska jag ju vara hollywood stjärna eller VD för playboy, så då kommer det nog lösa sig i alla fall :)

akora skrev:
Har iofs aldrig varit med om att någon brud klagat över något hittils :tungen
Men å andra sidan är jag ju inte 50 än.... fast när jag blir 50 ska jag ju vara hollywood stjärna eller VD för playboy, så då kommer det nog lösa sig i alla fall :)

haha så att du får brudar serverade på silverfat, exakt som du vill ha dom :rofl

Japp :)
Gäller ju att planera här i livet, sätt upp mål å sånt. Annars kommer man ju ingen vart ;)

Nyheter
Australiskt stjärnskott klart för GGN 2026

20-årige australiensaren Wi...

Alltid redo för regn

Håll dig torr på hojen – ny...

Bridgestone dominerade i Suzuka 8 Hours

Pressrelease från Bridgesto...

Publikrekord under World Ducati Week

Ducati slog publikrekord un...

Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Back