KalleNorton
Avliden medlem
Min överklagan gick igenom, nu ska jag bli skyttesoldat på Kungsängen istället för mekaniker i Umeå. 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Hoppas ni får en brådskande övning i någon finsktalande håla där pisset fryser innan du kissat.2815400Min överklagan gick igenom, nu ska jag bli skyttesoldat på Kungsängen istället för mekaniker i Umeå.![]()
Eskilstuna? http://sv.wikipedia.org/wiki/Eskilstuna#SverigefinnarHoppas ni får en brådskande övning i någon finsktalande håla där pisset fryser innan du kissat.
Hoho, nejnej. Det finns faktiskt en viss del humanism inom mig.2815495Eskilstuna? http://sv.wikipedia.org/wiki/Eskilstuna#Sverigefinnar
Hoppas ni får en brådskande övning i någon finsktalande håla där pisset fryser innan du kissat.
Underbart för din del! (Stridsbeäl i Uppsala, är det flygvapnet?)
Förresten, hur va den vanliga mönstringen? Håller själv på att träna upp min styrka på gym och spelar innebandy för konditionen. Klara man möstringen utan problem?
nej, men till Kristianstad![]()
jag ska mönstra på måndag... men vad vill jag göra?
har fnderat på nånting inom marinen men har nite riktigt orkat sätta mej in i vad som finns. stridsbåtspilot lr va de heter hade ju vart ball men har hört att de ska vara höga krav på fysiken.
vad säger ni? nån marinare som kan dra lite historier?
![]() |
Custom Bike Show 2025
Den 7 juni var det åter dag... |
![]() |
Forged följer tre baggerbyggen
Tre amerikanska hojbyggare ... |
Trendbrott: Rullgrusolyckor med MC minskar
Statistik från försäkringsb... |
|
Mc-olyckor kopplat till rullgrus minskar
Trendbrott: Statistik från ... |
|
![]() |
BMW Motorrad Concept RR
Under den prestigefyllda ut... |
![]() |
Snart dags för Custom Bike Show
Förra året firades den 50:e... |
![]() |
KTM säkrar investerare och gasar vidare
KTM har meddelat en viktig ... |
![]() |
Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”
Genom att bygga vidare på f... |
![]() |
Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!
Nu är det bara en månad til... |
![]() |
En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!
Nu börjar det dra ihop sig ... |