Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
pontiac skrev:är det någon som har tipps på hur man luftar bromsar ef man bytt slangar på enklaste sätt??
Det är ingeting det, min toppkåpa sprack, det blev 4500kr exkl. bromsvätskZikoriath skrev:Och för bövelen... Torka upp allt oljespill som en tvättäkta fascist, annars reser sig färgen snabbare än snabbast och singlar iväg i små fina flarn på premiärturen...
/Z
Zikoriath skrev:Och för bövelen... Torka upp allt oljespill som en tvättäkta fascist, annars reser sig färgen snabbare än snabbast och singlar iväg i små fina flarn på premiärturen...
/Z
Snabbsomfan skrev:Med en Mityvac !! kostar visserligen lite klöver
Det är ingeting det, min toppkåpa sprack, det blev 4500kr exkl. bromsvätsk
Säkert fiffigt, men att handla en sån där plus kompressor är ju ganska dyrt i slutändan...köp en rejäl bromsluftare på en gång,tryckluftsdriven finns på biltema och även hos auto ohjanperä tror jag.
http://www.biltema.se/products/product.asp?iItemId=144310
Säkert fiffigt, men att handla en sån där plus kompressor är ju ganska dyrt i slutändan...
Det finns sprutor på Apoteket som gör ett kanonjobb, bara att fylla och sen trycker man i bromsvätskan nerifrån![]()
Det räcker att bara lossa nippeln ett kvarts varv eller så för att det ska gå att trycka in bromsvätskan, då brukar det sällan kunna läcka ut genom gängornaAnnars finns denna "spruta" på biltema
Ganska rejäl
http://www.biltema.se/products/product.asp?iSecId=1683&iItemId=152472
men när jag försökt pumpa upp vätska genom nippeln så har det läckt genom nippelns gängor, eller inbildar jag mig? Kanske slangen som inte sitter tätt?
5 år gammal tråd killar
![]() |
Custom Bike Show 2025
Den 7 juni var det åter dag... |
![]() |
Forged följer tre baggerbyggen
Tre amerikanska hojbyggare ... |
Trendbrott: Rullgrusolyckor med MC minskar
Statistik från försäkringsb... |
|
Mc-olyckor kopplat till rullgrus minskar
Trendbrott: Statistik från ... |
|
![]() |
BMW Motorrad Concept RR
Under den prestigefyllda ut... |
![]() |
Snart dags för Custom Bike Show
Förra året firades den 50:e... |
![]() |
KTM säkrar investerare och gasar vidare
KTM har meddelat en viktig ... |
![]() |
Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”
Genom att bygga vidare på f... |
![]() |
Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!
Nu är det bara en månad til... |
![]() |
En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!
Nu börjar det dra ihop sig ... |