och?
vad ska man disskutera om då?
det klagas att det inte skapas lika många trådar och det händer väldigt lite på sh, och det är tack vare att det kommer sådana kommentarer så ingen vågar skapa en tråd och se ifall det har kommit nya trix eller verktyg som hjälper en att lyckas med det man undrar bättre.
Ex. vissa av biltemas produkter fanns inte tidigare och jag + andra delar gärna med oss om det ifall nån behöver hjälp.....intresserade inte tråden dig så varför ens öppna och även skriva nåt i den?
Ok, testar igen.
Softishman skrev en fråga till ett inlägg som var 5 år gammalt så antog att han och kanske fler inte såg att det va en 5år gammal tråd, vilket jag redan förklarat för Julleruff och vi redan har rett ut det.
Men får väl skriva vääldigt tydligt då så du med förstår.
Normalt sätt om man lyfter en väldigt gammal tråd så skriver man det i inlägget, tex "Lyfter en gammal tråd då jag har liknande problem osv." så ser folk att det är en gammal tråd.
Men nu gjorde vem det nu var inte så så jag slängde in ett inlägg för att uppmärksamma att tråden var väldigt gammal, vilket jag som sagt redan förklarat i tråden tidigare men som du an nån anledning inte förstod.
Kan ju vara lite otaktiskt att skriva frågor och kommentarer till folk som kanske inte ens lever längre, tex.
Sen vet jag inte vilka trådar som intresserar mig innan jag öppnat dem, och oftast öppnar jag trådar för att se vilka svar de redan fått, och om det finns något jag kan tillföra, nu fanns det redan bra svar i tråden angående luftning, så jag lade in en kommentar att tråden va väldigt gammal då vissa verkat missa det, och det i vissa fall är relevant.
Sen att det blir en stor jävla OT diskussion om saken är ju rent löjligt, speciellt när jag redan skrivit att jag bara ville uppmärksamma att den var gammal, men nää, då plöstligt har jag underförstått menat massa saker mellan raderna, att folk inte får lyfta trådar då jag blir arg, och sen ska jag tydligen ha klagat på folk som skapar nya trådar med och säger åt dem att använda sökfunktionen etc etc, allt detdär har jag tydligen underförstått sagt mellan raderna i den simpla lilla mening jag skrev, helt utan att förstå det själv.
Jag skriver vad jag menar och menar inte mer än det jag skriver, är hela forumet fullt med fruntimmer eller? (då de brukar tro att man menar massa saker man inte sagt med av nån skum anledning) skärp er!
slut på OT skit nu.