Luftdriven WR250F

Miljövänlig blir den först när man använder en handpump för att fylla den, vilket lär ta ett tag.
Hoppas människan har ätit ko istället för kyckling då. Jag vill minnas att kyckling har väldigt låg verkningsgrad när det gäller att konvertera foder till kött jämfört med kossor. Det värsta hade ju varit om människan som pumpar ätit en kebabrulle, då lär energiomvandlingseffektiviteten vara grymt låg :tummenupp

De små är fortfarande elektriska.
Men de större modellerna är knappt någon som köper elektriska längre.
Moderna dieselmotorer med partikelfilter går så otroligt rent att det knappt är någon som vill ha slabbet med batteriladdare och vattenpåfyllning.
Det är efterfrågan på mindre maskiner med dieselmotor också, men där är inte priset konkurenskraftigt.

Kör dom tävlingar inför publik oxå?

Hoppas människan har ätit ko istället för kyckling då. Jag vill minnas att kyckling har väldigt låg verkningsgrad när det gäller att konvertera foder till kött jämfört med kossor. Det värsta hade ju varit om människan som pumpar ätit en kebabrulle, då lär energiomvandlingseffektiviteten vara grymt låg :tummenupp

Sant, man bör nog träna primater, vilda primater till att pumpa istället.

Bönor och kål bör undvikas av miljöskäl.

Nyheter
En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg

Den 22-23 augusti är det da...

Motorcycle Inferno #8

Den 5 september blir Laxhol...

Tiotusentals körde Mälaren Runt