Luftdriven WR250F

Miljövänlig blir den först när man använder en handpump för att fylla den, vilket lär ta ett tag.
Hoppas människan har ätit ko istället för kyckling då. Jag vill minnas att kyckling har väldigt låg verkningsgrad när det gäller att konvertera foder till kött jämfört med kossor. Det värsta hade ju varit om människan som pumpar ätit en kebabrulle, då lär energiomvandlingseffektiviteten vara grymt låg :tummenupp

De små är fortfarande elektriska.
Men de större modellerna är knappt någon som köper elektriska längre.
Moderna dieselmotorer med partikelfilter går så otroligt rent att det knappt är någon som vill ha slabbet med batteriladdare och vattenpåfyllning.
Det är efterfrågan på mindre maskiner med dieselmotor också, men där är inte priset konkurenskraftigt.

Kör dom tävlingar inför publik oxå?

Hoppas människan har ätit ko istället för kyckling då. Jag vill minnas att kyckling har väldigt låg verkningsgrad när det gäller att konvertera foder till kött jämfört med kossor. Det värsta hade ju varit om människan som pumpar ätit en kebabrulle, då lär energiomvandlingseffektiviteten vara grymt låg :tummenupp

Sant, man bör nog träna primater, vilda primater till att pumpa istället.

Bönor och kål bör undvikas av miljöskäl.

*/ ?>
Nyheter
Video: KTM 1390 Super Adventure S EVO!

Super Adventure och Teide ...

Sista dagarna för ”Early Bird”, Gotland Ring Bike Week!

Boka senast lördag 31/1 för...

Gotland Ring GPE Circuit i konkurs, verksamheten räddad!

Bolaget bakom den dagliga d...

Besöksstorm till MC-mässan på Elmia

Den svenska mc-mässan har v...

MC-mässan startar idag

Med start idag, den 23 janu...

Fullt drag på mc-mässan i Jönköping!

Bikes monter full till bred...

Nya Indian Chief Vintage

I kölvattnet av att ha spar...

MotoGP 2026: kalender och förare

MotoGP-kalendern och förarn...

Benavides till dramatisk Dakar-seger

Luciano Benavides, som gick...

Gotland Ring Bike Week 2026 – rabatt på färjan klar!

Alldeles nyss fick vi klart...

Back