Luftdriven WR250F

Miljövänlig blir den först när man använder en handpump för att fylla den, vilket lär ta ett tag.
Hoppas människan har ätit ko istället för kyckling då. Jag vill minnas att kyckling har väldigt låg verkningsgrad när det gäller att konvertera foder till kött jämfört med kossor. Det värsta hade ju varit om människan som pumpar ätit en kebabrulle, då lär energiomvandlingseffektiviteten vara grymt låg :tummenupp

De små är fortfarande elektriska.
Men de större modellerna är knappt någon som köper elektriska längre.
Moderna dieselmotorer med partikelfilter går så otroligt rent att det knappt är någon som vill ha slabbet med batteriladdare och vattenpåfyllning.
Det är efterfrågan på mindre maskiner med dieselmotor också, men där är inte priset konkurenskraftigt.

Kör dom tävlingar inför publik oxå?

Hoppas människan har ätit ko istället för kyckling då. Jag vill minnas att kyckling har väldigt låg verkningsgrad när det gäller att konvertera foder till kött jämfört med kossor. Det värsta hade ju varit om människan som pumpar ätit en kebabrulle, då lär energiomvandlingseffektiviteten vara grymt låg :tummenupp

Sant, man bör nog träna primater, vilda primater till att pumpa istället.

Bönor och kål bör undvikas av miljöskäl.

Nyheter
Stabilt läge på Gotland Ring!

Den trista dispyten om ägan...

Anpassad service för Ducati Desmo 450 MX

Ducati lanserar serviceinte...

Oro för batteriet

Batteriet oroar mest – men ...

Video: Ducati Hypermotard

Bikes Rikard Ploj åker ner ...

Video: Ducati Hypermotard

Bikes Rikard Ploj åker ner ...

Bike-Dagarna har öppnat!