Lotteri: Vinn en NY hoj

Nu har det kommit upp en jävla massa meter med fångstnät och publikstaket. Vi har även ett finfint platåhopp :yoparty

Börjar tyvärr bli dags att betala för allt så passa på att köp mer lotter nu, det börjar dra ihop sig till dragning (15e september).

Bifogat

• Copy of 050823 -  Hoppet.jpg
    Copy of 050823 - Hoppet.jpg
    136.6 KB · Visningar: 161
  • Copy of Södra kurvan.jpg
    Copy of Södra kurvan.jpg
    122 KB · Visningar: 181
  • Crosskurvan_small.jpg
    Crosskurvan_small.jpg
    135 KB · Visningar: 183
Hoppas på att kunna skicka en bunt lotter ikväll trots det fina samtalet jag fick nyss om att kassörtanten åkt på semester. Igen :huvet

Men ni som beställt och betalt lotter behöver inte oroa er. Lotterna ligger hemma hos mig med era namn på så de kommer inte försvinna iväg nånstans.

Det där med namn på...
Jag uppgav mitt riktiga namn vid betalningen, inte nicket här.
Iofs angav man ju lottnumret också.

Fan vad avis jag blir tänk att ha en sån där bana utanför huset, kostar väl multum att bygga, men bra initiativ.

Det går alldeles utmärkt att handla lotter. Har just dragit iväg PM om ~15 lotter och har kanske 30 kvar i högen framför mig. Sen finns det säkert fler kvar hos övriga klubbmedlemmar.

Strongliquid skrev:
Det där med namn på...
Jag uppgav mitt riktiga namn vid betalningen, inte nicket här.
Iofs angav man ju lottnumret också.
Nick är eg bara bra för mig så jag lättare kan hålla reda på alla era PM. Allt utöver det behandlar vi som irl med riktiga namn och :) ;)
Hur det nu ska gå... irl.... vad är det... :3freak :lol

Pertan skrev:
Fan vad avis jag blir tänk att ha en sån där bana utanför huset, kostar väl multum att bygga, men bra initiativ.
HEHE, var tvungen att kolla och enligt gula sidorna har jag 11.4km hemifrån min lägenhet till banan :) :banana
Visst, multum är bara förnamnet. Så kom och köp lotter.
Här var det looottter, dagsfärska lotter, fina lotter, vinnande lotter :D

Har lagt nästan 50 lotter i små fina kuvert nu ikväll som går iväg med posten imorron :tummenupp

Har dock en hög med lotter åt ca 20 pers som ligger och väntar...

Har du inte betalat så försök få iväg pengarna snarast.
Har du inte betalt och inte heller vill ha lotter så säg till mig så kan jag sälja till nån annan.
Har du betalt men inte fått nån lott (om några dar) så säg till om det så kan jag stressa kassören lite till och se vad vi kan skaka fram.

BARA TVÅ VECKOR KVAR NU :banana

PS Om du heter Tomas Ragnarsson och är från Stigtomta kan du väl ge dig till känna genom ett PM till mig ;)

Last edited:
Tänkte bara påminna lite om att det nu bara är lite drygt en vecka kvar till dragning och snart stänger det här försäljningsstället.

Ni som beställt lotter men ännu inte betalt kan väl försöka göra det så fort det går så vi slipper stå med någa "lösa trådar" :tummenupp
Och som vanligt: "har du betalt inom de senaste dagarna kan du bortse från det här meddelandet" eller vad det är det brukar stå på alla påminnelser ;)

Tänkte stänga "internetbutiken" idag. Det blir för tajt med att hinna få alla inbetalningar före torsdag, skicka lotter mm. Vill du ha en lott så säg till genast och sätt gärna in pengarna på PG't ännu snabbare...

Tar med vinsthojen och lotter till SM-SM-finalen på Kinnekulle Ring nu i helgen om nån åker dit vilket jag hoppas ni gör.

Supermoto skrev:
Tänkte stänga "internetbutiken" idag. Det blir för tajt med att hinna få alla inbetalningar före torsdag, skicka lotter mm. Vill du ha en lott så säg till genast och sätt gärna in pengarna på PG't ännu snabbare...

Tar med vinsthojen och lotter till SM-SM-finalen på Kinnekulle Ring nu i helgen om nån åker dit vilket jag hoppas ni gör.

Jag skall på brölopp på Lördag och inte körbar dagen efter, så jag får hämta vinsten senare..... :hihi

Supermoto skrev:

Hinner man köpa? Du har PM...

Mvh Stephenj

Jocke!
Eftersom jag inte kan komma till Kinnekull i helgen så kan jag väl dumpa nyckeln till garaget hos dig så kan du ställa in hojen där på lördag. OK?

stephenj skrev:
Hinner man köpa? Du har PM...

Mvh Stephenj
Fixat :tummenupp

Kraschpucken skrev:
Får man fråga hur många lotter som har sålts?
Svårt att säga för mig som bara är vanlig säljarslav men jag tror det är =>800 idag.
Tar med 50 lotter till Kinnekulle imorron och hoppas på entusiastisk publik...

Goodstuff skrev:
Jocke!
Eftersom jag inte kan komma till Kinnekull i helgen så kan jag väl dumpa nyckeln till garaget hos dig så kan du ställa in hojen där på lördag. OK?
ehhhhh... jorå, det går bra. Se bara till att lämna nyckeln till yamman oxå så jag kan... ehhhh.... flytta lite på den om det skulle behövas ;)

Supermoto skrev:
Svårt att säga för mig som bara är vanlig säljarslav men jag tror det är =>800 idag.
Tar med 50 lotter till Kinnekulle imorron och hoppas på entusiastisk publik...

Yay, då ökar ju min chans att vinna från en promille till... um.. en på åttafemti kanske :)
:hihi

Supermoto skrev:
ehhhhh... jorå, det går bra. Se bara till att lämna nyckeln till yamman oxå så jag kan... ehhhh.... flytta lite på den om det skulle behövas ;)
Du får gärna flytta lite på den men det får bli med muskelkraft för den är non functional at the moment.

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman