Lotteri: Vinn en NY hoj

Bragrejer -> Jag tänkte ju närmast på att flytta den till mitt garage och ha den att leka med ;)

Nu är "nätbutiken" definitivt stängd iaf. Ni som vill ha lotter får nog göra er besväret att komma till Örebro och handla "live".

För er som beställt lotter men ännu inte betalt gäller att de lottnummer ni har tilldelats är med i dragningen OM vi ser pengarna på klubbens konto på onsdag. Kommer pengarna in senare är det inget att göra nåt åt och vi får försöka betala tillbaka på smidigast sätt.

Dragningen är nu på torsdag, lycka till alla som köpt lotter :tummenupp

Supermoto skrev:
Bragrejer -> Jag tänkte ju närmast på att flytta den till mitt garage och ha den att leka med ;)

Nu är "nätbutiken" definitivt stängd iaf. Ni som vill ha lotter får nog göra er besväret att komma till Örebro och handla "live".

För er som beställt lotter men ännu inte betalt gäller att de lottnummer ni har tilldelats är med i dragningen OM vi ser pengarna på klubbens konto på onsdag. Kommer pengarna in senare är det inget att göra nåt åt och vi får försöka betala tillbaka på smidigast sätt.

Dragningen är nu på torsdag, lycka till alla som köpt lotter :tummenupp

Hur många lotter är sålda?

MVH Martin

glenoyne skrev:
Hur många lotter är sålda?

MVH Martin
Vet inte förrens allt är räknat vilket sker på onsdag kväll eller på dan på torsdag. Men det är nog 850-900st _tror_ jag.

Vi kör förresten första träningen på lördag, den 17e. 9-13 för supermotard och 13-16 för minimoto. Detta bygger på att ett papper med rätt stämpel på lyckas ta sig från SVEMO till polisen men det ska inte vara några bekymmer.
Välkomna :tummenupp

Supermoto skrev:
Du kan få leka med min nya hoj strax efter att du levererat den på torsdag. ;)

Ja va fan?! Varför inte...

Vann tusen spänn på triss för nån dag sen, och chansen att göra det är väl 1/3000 eller så...

Litet meddelande:

Jag kollar vilka pengar som kommit in i eftermiddag ungefär klockan 16. Kommer det pengar efter det så är det tyvärr försent vad jag fått höra från kommunens kontrollant. Hon ska nämligen få veta vilka nummer som är sålda då så hon kan fixa med själva dragningen.

Supermoto skrev:
Litet meddelande:

Jag kollar vilka pengar som kommit in i eftermiddag ungefär klockan 16. Kommer det pengar efter det så är det tyvärr försent vad jag fått höra från kommunens kontrollant. Hon ska nämligen få veta vilka nummer som är sålda då så hon kan fixa med själva dragningen.

Får man ett PM där det bekräftas att pengarna kommit i rätt tid och att man är med i dragningen?

Kawwa skrev:
Får man ett PM där det bekräftas att pengarna kommit i rätt tid och att man är med i dragningen?
Nix, då skulle det krävas att jag jobbade heltid med det här. Lägger ner för mycket tid rdan som det är.
Men har du inte fått PM nu på morronen om att du INTE betalt är din lott med i dragningen :tummenupp

Bara nio timmar kvar nu :hoppa

Ska bli kul med en KTM525 så här ett år efter att man körde hoj sist.
Bara hem och ladda mobilen nu då.
Och till er andra med NITlotter, sorry :arsele :arsele :arsele

Vi har en vinnare!!!

Hej alla tappra som så oroligt väntar på besked.
Vinnare blev lott nr 465, en lycklig Oskar Lindberg hemmahörande i Örebro.

Men i ett sånt här lotteri är ALLA vinnare. Utan Er alla hade vi inte haft en sån fin bana som vi har idag. Den ENDA i sitt slag dessutom! Premiärträning blir nu på lördag kl 9-13.
Tusen tack ALLA för ert fina stöd.
//sm

Jag säger grattis till Oskar!

Till mig själv säger jag bättre tur nästa gång...i ett annat lotteri...i en annan del av världen... :huvet

Se nu till att ha riktigt kul på den nya banan!! :banana

Hemma seger det luktar fusk dra om lotteriet :va

Jag har ju bokat släp och sitter i bilen redo att dra iväg för att hämta vinsten.

Kul för Oskar :mad: jag hoppas du njuter av hojen för det är väldigt många som är avis på dig just nu :huvet

Kevorkian skrev:
Jag säger grattis till Oskar!

Till mig själv säger jag bättre tur nästa gång...i ett annat lotteri...i en annan del av världen... :huvet

Se nu till att ha riktigt kul på den nya banan!! :banana
Håll gärna ögonen öppna för fler lotterier ;)
Vi har fortfarande skitmycket kvar att betala på banan :(

Pertan skrev:
Hemma seger det luktar fusk dra om lotteriet :va

Jag har ju bokat släp och sitter i bilen redo att dra iväg för att hämta vinsten.

Kul för Oskar :mad: jag hoppas du njuter av hojen för det är väldigt många som är avis på dig just nu :huvet
Eftersom lotteriet "är från" Örebro så är ju flest lotter sålda här och ja.... you do the math...

Jag lär väl emigrera till nån liten ö nånstans nu efter att ha lovat bort vinstlotten till hur många som helst. Inte ens trots att jag sålt klart mest lotter hade jag inte ens sålt vinstlotten. :(

Kom igen med ett nytt lotteri då!!! Jag ska ha en hoj, men ta en riktig racer denna gång gixxer 1000 typ :banana

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman