Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Mech skrev:Ja, serien är igång. Nån som börjat se?
Jag har betat av 11 avsnitt nu och det blir bara bättre...
Konstigt, eftersom jag brukar vara grymt skeptisk till sådana "kritikerrosade" serier.
Jaja. Nån som tror sig veta var de är?
Ja, man får väl skylla sig själv om man laddar hem hela säsongen.TRX-joCCe skrev:Kollade på 15 avsnitt i helgen. Tycker det är en juste serie. Pissigt att behöva vänta på de andra avsnitten nu bara...

morlock skrev:Serien verkar lovande, de 2 första avsnitten har givit mersmak. 3dje nu på onsdag![]()
Ja, man får väl skylla sig själv om man laddar hem hela säsongen.
Är jag ensam om att följa den på TV eller? Alla verkar sitta på nålar och bara måste se alla avsnitt direkt.
True that..TRX-joCCe skrev:Det snackades så mycke om den, så tog hem de som fanns ute. Tycker inte om att ruta in livet efter tv-tablå'n.
Så er'e.
morlock skrev:Serien verkar lovande, de 2 första avsnitten har givit mersmak. 3dje nu på onsdag![]()
Ja, man får väl skylla sig själv om man laddar hem hela säsongen.
Är jag ensam om att följa den på TV eller? Alla verkar sitta på nålar och bara måste se alla avsnitt direkt.
mjukis skrev:Nee du e inte ensam.
Jag tog hem alla avsnitt men tog bort dom för det är något visst att bara se ett avsnitt i veckan, tycker jag iaf...
tjockisbulle skrev:Alla avsnitt finns inte att tanka så det kan du omöjligt ha gjort.
Avsnitt 15 är det senaste det sänds varje onsdag på ABC så avsnitt 16 kommer idag.
21 avsnitt är inspelade = bara en säsong! trist.
Har själv följt det sen premiären i USA efterssom man då inte visste om det skulle komma till sverige så började jag följa det genom att tanka.
Sen att se det utan reklam med HDTV och surroundljud är ju ganska trevligt.
mer info
http://www.tvtome.com/Lost/
Markus skrev:Första avsnittet gick väl för två veckor sedan? Och andra avsnittet för en vecka sedan? Jag såg lite på första, men sen missade jag andra - men sedan visade tv4 både avsnitt 1 och 2 i Söndags. Helt klart rörigt.
När fan går skiten?
Är det otroligt töntigt med en isbjörn i en djungel?
andersbrink skrev:Alla pratar om den men ingen verkar kunna berätta vad det handlar om.
ozeo skrev:jag vet vad det är!!vill ni veta?
Det är faktiskt lite mer nyanserat än vad Marcus anger. Jag tycker att persongalleriet är väl avvägt, många av de inblandade har hemligheter och mörkare sidor än vad som först syns, i varje avsnitt så fokuseras det på en eller två av de inblandade med ganska långa tillbakablickar i deras liv som till viss del förklarar vilka de är och varför de agerar som de gör på ön.Markus skrev:Jodå:
Ett flygplan som störtade i en djungel där det bor onormalt stora isbjörnar. Ungefär hälften av alla passagerare överlevde (troligt).
En snygg tjej som är kriminell.
En hunk som råkar vara inte bara hjälte utan läkare också.
Ingen vet var de är.
Ingen räddar dem.
En golden retriever.
En irakier som inte alls är ond, snarare är den killen som anklagar honom för att vara ond själv ond (typisk redneck snubbe med flanellskjorta etc)
Den klassiska VGAMB (vis, god, afroamerikan med biroll)
Jag tror att det här programmet har potential att bli tv-världens sämsta, men det är ändå spännande som attan.![]()
sgtpepper skrev:Jag tycker att Lost är grymt bra. Jag ligger på avsnitt fjorton nu, ska klämma femton och sexton i helgen.
Markus skrev:Ingen vet var de är.
Ingen räddar dem.
andersbrink skrev:Ah, skildring av en knarkarkvart!
Drama? Fiction? Komedi? Dokumentär? Action? Dokusåpa?
imdb.com skrev:Plot Keywords for
"Lost" (2004)
* conflict
* cooperation
* survival
* airplane-accident
* castaway
* desert-island
* south-pacific
* escaped-prisoner
* flashback-sequence
* criminal
* hunter
* loss-of-father
* racism
andersbrink skrev:Ah, skildring av en knarkarkvart!
Drama? Fiction? Komedi? Dokumentär? Action? Dokusåpa?
|
Steve McQueens Scott Squirrel till salu
Detta Scott Flying Squirrel... |
|
|
|
Dags för Strängnäs Bike Show!
Sista lördagen i augusti är... |
|
|
Bikeweekend på Kjula denna helg
Den 22-23 augusti är det da... |