Lost

Markus skrev:
Jag kan omöjligen tänka mig att de reder ut det här. Hur ska man någonsin kunna bortse från faktumet att de spelade lycklig musik samtidigt som alla blev kompisar på ön i gårdagens avsnitt? Var det bara jag som ville kräkas när Irakiern kastade ett äpple till Hill Billyn och han kollade med kåtglansig blick efter Saddam Jr?

Sedan avslutades det med att snubben med spelet satt och tittade på havet. (Någon skrev igår att varje avsnitt avslutas med en otrolig cliffhanger :rolleyes: ).

Men lik förbannat håller jag på att fastna då det är spännande. :mad:

"Lycklig musik" anser jag i det här fallet ännu mer groteskt än "hemsk/olycklig" musik...med tanke på var dom befinner sig och då gör "lycklig" musik det ännu mer twisted. Vatten på kvarnen än mer när musiken byts ut just när Locke kommer i bild...

Blir att se del 11 senare idag :D

Helvete va otålig man är, avsnitt 16 kom in på pirate bay imorse och kunde fan inte hålla mej så nu har man sett det också, nu får man ju likt förbannat vänta en vecka tills nästa avsnitt :huvet , helt otroligt skumma karaktärer det är i den serien,inte värt och säga för mycket här kanske

Här på jobbet är det också en brokig samling skumma individer, här säger man inte heller för mycket - då kan man åka på tafsen eller blir överöst med jobb, typ att samla in loggar från SCB2-kort i en 3G-Nod när ICM'en går fel. Gratis fika har vi också - har du det framför din TV? :tungan

robbandalal skrev:
nu får man ju likt förbannat vänta en vecka tills nästa avsnitt :huvet , helt otroligt skumma karaktärer det är i den serien,inte värt och säga för mycket här kanske

HönaPower skrev:
Varför är isbjörnarna där?
Varför är dom så arga?
Varför är dom så stora?

:confused:

Den enda relevanta frågan är varför de är där, då isbjörnar faktiskt äter människor och är ganska stora. :) Den relevanta frågan får du besvarad om du tittar på serien. :mattias
Bonusfråga:
Varför kastade isbjörnen upp piloten i ett träd?

Och varför såg det ut som hela djungeln rörde sig som om det vore storm när det bara var ett par isbjörnar därute.

När jag såg det fick jag Jurrasic Park vibbar och flippade kanal igen :)

Såg inte avsnitt två så noga heller och missade avsnitt tre. Vill gärna tro att det blir bättre och att jag bara sett alla dåliga stycken. Får försöka kika på avsnitt 2 och 3 i sin helhet i helgen kanske. Last chance or yer Lost!

Biifer skrev:
Tror du det var isbjörnen som "kastade" upp piloten i trädet?

Nu ska inte du komma och insinuera en massa saker, jag har faktiskt tänkt att titta på den här serien. :mad:
(Ja, jag trodde det var isbjörnen. Eller isbjörn och isbjörn förresten, varför fick man inte se aset efter att hillbillyn sköt det? Jävla b-serie).

SSB skrev:
Och varför såg det ut som hela djungeln rörde sig som om det vore storm när det bara var ett par isbjörnar därute.

Dom kanske dansade rumba, det gör djungelindivider. (Källa: Kalle Anka & C:o, nr 4, 1987)

Markus skrev:
Nu ska inte du komma och insinuera en massa saker, jag har faktiskt tänkt att titta på den här serien. :mad:
(Ja, jag trodde det var isbjörnen. Eller isbjörn och isbjörn förresten, varför fick man inte se aset efter att hillbillyn sköt det? Jävla b-serie).
Jag insinuerar ingenting i det jag säger. Om du tittar på scenen där piloten blir "utsliteten" ur flygplanet så förstår du att det knappast är en isbjörn.

Tänker inte läsa tråden, bara sett två avsnitt...Lost rockar woohoo !

MikkE skrev:
In På Dc Så Att Jag Kan Ladda Ner!
Tanka av mig

//En som averkade avsnitt 16 nyss

EDIT: 8 av 10 slots laddar LOST av mig nu i DC++, det verkar vara många som har blivit sugna som mig att se mååååånga delar

Nån mer än jag och Biifer som har sett del 16, ifall JA, PM mig, skulle vilja disskutera en sak som är väldigt mysko

R1 Uffe skrev:
Nån mer än jag och Biifer som har sett del 16, ifall JA, PM mig, skulle vilja disskutera en sak som är väldigt mysko

Har sett avsnittet. Det sög hårt, 15 likaså =/ En sak som är skum är att alla verkar ha något gemensamt från tiden före kraschen... Aja. 7 avsnitt kvar så man står väl ut :)

tjockisbulle skrev:
Alla avsnitt finns inte att tanka så det kan du omöjligt ha gjort.

Avsnitt 15 är det senaste det sänds varje onsdag på ABC så avsnitt 16 kommer imorn.
21 avsnitt är inspelade = bara en säsong! trist.

Har själv följt det sen premiären i USA efterssom man då inte visste om det skulle komma till sverige så började jag följa det genom att tanka.

Sen att se det utan reklam med HDTV och surroundljud är ju ganska trevligt.

mer info
http://www.tvtome.com/Lost/

Det är väl inte direkt hdtv på de du tankar hem då de är rippade och komprimerade... Ligger väl på 350mb/700mb per avsnitt beroende på vem som rippat om jag inte minns fel? Om inte annat vore det skoj att få lite mer info om de avsnitt du har tankat hem, hur stora de är osv. Hade 12 avsnitt när jag började kolla, skönt att kunna kolla på flera i rad då det är en sådan serie som man inte gärna väntar en vecka på.
Är det någon som vet hur många avsnitt det är totalt? På http://epguides.com/Lost/ så var det endast 15 från början, nu har det ramlat in flera avsnitt. *varning för spoilers för er som följer det i sverige*

toca1 skrev:
Nu finns avsnitt 1-16 på SH hubben, sök på # LOST.E01.-.E16.HDTV-LOL #
Har du sett avsnitt 16 än

Nyheter
Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg

Den 22-23 augusti är det da...

Motorcycle Inferno #8

Den 5 september blir Laxhol...