LMS RR-Träningar 2009

På ditt eget gökur? Hittar dig inte på MyLaps :va

Skönt att se att Otto verkar ha tappat stinget, en 59:a som bäst är ju direkt pinsamt. Hade jag kört så långsamt hade jag bett Göran stryka tiden :D

Jag heter Björn Ericsson denna gången (Ecce). Blev nått strul när dom ändrade namnet i tornet. Det är Ecces transponder på min hoj nämligen...

Så nu är det 59,35, på GAMLA däck :banana

/ Jens

På ditt eget gökur? Hittar dig inte på MyLaps :va

Skönt att se att Otto verkar ha tappat stinget, en 59:a som bäst är ju direkt pinsamt. Hade jag kört så långsamt hade jag bett Göran stryka tiden :D

Jag har tappat stinget...
Jag har helt tappat fokus efter dom dåliga resultaten i norge... Jag lämnar striden om pallplatserna till er, jag ska fokusera på öldrickande och jävelskap i depån den här helgen!

Jag har helt tappat fokus efter dom dåliga resultaten i norge... Jag lämnar striden om pallplatserna till er, jag ska fokusera på öldrickande och jävelskap i depån den här helgen!

Fint.

Då vevar jag in bromspumpen då.

Mitt enda aber är ju att jag tröttnar efter 5 varv. Blir ju långtråkigt. Kan vi inte ha 4 race/dag med 5 varv/race istället? Jävlar så stark jag skulle vara då :D

/ Jens

Jag heter Björn Ericsson denna gången (Ecce). Blev nått strul när dom ändrade namnet i tornet. Det är Ecces transponder på min hoj nämligen...
Jo men visst dåra så att...

Jag tror mer på att det faktiskt var Golf-Björne som var ute och satte ett par snabba varv för att visa hur lätt det är att köra 59:or ;)
Tappat stinget tycker jag är i underkant. Du är helt enkelt slut som autist och borde sälja hojen och börja med golf :slicka

Jo men visst dåra så att...

Jag tror mer på att det faktiskt var Golf-Björne som var ute och satte ett par snabba varv för att visa hur lätt det är att köra 59:or ;)
Tappat stinget tycker jag är i underkant. Du är helt enkelt slut som autist och borde sälja hojen och börja med golf :slicka

Golf-Björne värmde upp med lite golf och kom sedan ut och körde 59or på löpande band!

/ Jens

Golf-Björne värmde upp med lite golf och kom sedan ut och körde 59or på löpande band!

/ Jens

Du lovade ju att inte säga att det var jag, men ok jag lånade Jens superkawa och visade hur jäffla lätt det är när vinden kommer från stan, det är ju bara att ta höjd i esset och slipa kanten i crossböjen :D som tack lovade Jens på stående fot att ta upp sin sinade golfkarriär som han började med 97 men som han har hållit hemlig för alla.

björn

Du lovade ju att inte säga att det var jag, men ok jag lånade Jens superkawa och visade hur jäffla lätt det är när vinden kommer från stan, det är ju bara att ta höjd i esset och slipa kanten i crossböjen :D som tack lovade Jens på stående fot att ta upp sin sinade golfkarriär som han började med 97 men som han har hållit hemlig för alla.

björn

:mad:

Ni verkar (trots allt) ha det kul på era träningar och ni skriver på ett sätt som gör att jag vill läsa vad som hänt sedan sist. Ni verkar bra på att samordna och ställer upp (som igår) för varandra.

Björn.e, Rookie bibeln kap 1 = riktigt bra beskrivet. Jag har hållit på med andra idrotter och känner igen mycket av det du skrev. Det passar så j-a bra in och jag asgarvarade när jag läste det. :tummenupp
Blir det något kap 2?

Även detta i samma tråd som ovan
Då det är dåligt med tid blir det ett kort kap men alltid nått. :tummenupp

Har de som tränar i Karlskoga någon liknande tråd?

Jag brukar bara träna på onsdagar i juli då det är heldagar. Funkar bra men tyvärr så delar RR sin träningstid med stödhjuls-nissarna och de har en förmåga att spränga motorer och dra upp grus på banan.

Ja, jag är en fjolla :tungan

Vart får du ut mest av träningen, LMS eller Karlskoga?

Någon med nyckel som kommer ut och låser upp ikväll?

Tack för hjälpen idag!

Glöm inte att anmäla er till VM i KM!

Nyheter
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025

Honda var tillbaka i Biarri...

En hyllning till mästaren!

Pressrelease från MV Agusta...

Vinnarhoj från Custom Bike Show

I nästa nummer av Allt om M...

Testhoj hämtas från Sulas MC