LMS RR-Träningar 2009

Då kommer frågan: Varför ska du byta kedjan stup i kvarten? Min kedja är en riktig finkedja och håller i åratal! Dessutom kan jag åka med 39-44-drev utan att byta kedja. Uträknad hoj har jag :D

/ Jens

Ibland vill man ha kvar hjulbasen för att inte ändra fjädringen när man drevar om.
Det blir rätt stor skillnad när man har hjulet längst fram eller längst bak i svingen..

Ibland vill man ha kvar hjulbasen för att inte ändra fjädringen när man drevar om.
Det blir rätt stor skillnad när man har hjulet längst fram eller längst bak i svingen..

Självklart blir det skillnad. Men jag är inte rossi. Jag uppskattar bara att det går mindre på bakhjulet när det flyttas bak lite...

Jag hävdar fortfarande att man har lås på cyklar och mopeder...

/ Jens

I morgon 25/8 borde det vara många som vill träna inför helgen.
Jag vill också köra.
Det är hög tid att "Nån" skriver upp sig som träningsansvarig nu.

I morgon 25/8 borde det vara många som vill träna inför helgen.
Jag vill också köra.
Det är hög tid att "Nån" skriver upp sig som träningsansvarig nu.

ja var är "nån" när man behöver honom? Jag vill ha regnträning!

ja var är "nån" när man behöver honom? Jag vill ha regnträning!

Får du inte :tungan.

Jag är jättesugen på att träna, tränat asmycket på min undermåliga minicross-fiddy-midsize-china-skithög... :rolleyes:

7442596982.jpg

Är det ingen av er som får hålla i träningen som kan i morgon????? Rackarns synd.

Jag uppdaterar var 5e minut för att se om någon har anmält sig som chef över träningen.

Denna Nån (eller N/A?) kanske dyker upp snart.
Kan någon tänka sig dela på skiten? Jag skulle behöva få ett par varv, åker långsamt, så om någon som kör sketsnabbt, kan ta den andra halvan?

Denna Nån (eller N/A?) kanske dyker upp snart.
Kan någon tänka sig dela på skiten? Jag skulle behöva få ett par varv, åker långsamt, så om någon som kör sketsnabbt, kan ta den andra halvan?

Jag kan flagga, jag kör ju aldrig hela pass ändå. Jag och ett par till som ska ner kan flagga den långsamma gruppen.

Träningsansvarig?

/ Jens

Nope, flaggisar brukar lösa sig på plats men inte ansvarig ingen som vill dela det när det redan står någon

Jag tänkte köra men jag kan inte stå vid sidan och vara ansvarig eftersom jag har beredskap på jobbet och skulle då bli tvungen att flagga rött om min telefon ringer.

Nyheter
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph