LMS Roadracing SM 16-17:e juni

Nr:18

Snabbare än Don Queer
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Oskarström
Hoj
GSXR 1000
sen när tävlade sverige i VM 1990? vem körde? och hur kunde det bli konstiga 2-1 ? vem vann? vem kom tvåa?
vilken klass? jag hittar ingen bra referens till det du anger....
VM 1990 kördes i klasserna 125, 250 och 500, banan var Anderstorp. Resultatet 2-1 kan jag däremot inte hitta....
 

Racerpelle

Pelles Konsult och Motor AB
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Norrköping
Hoj
Hojlös stackare
Tänkte det idag men jag städade husvagnen istället! Nära nu. Åker ju ändå på en miljard i efteranmälningsavgift så hur bråttom kan det vara? ;)

LMS kommer inte att ta ut någon efteranmälningsavgift av de som anmält via SVEMO TA och betalat anmälningsavgiften på BG 375-2219 så att vi har den synligt på bankgirot senast torsdag.
(Betalning senast Ons 13/6, alltså). Anmälningssystemet (SVEMO TA) har inte funkat riktigt 100 för oss i LMS och vi vill inte att förarna ska behöva betala för det misslyckandet.

Så Sege, och alla andra, anmäl o pröjsa bums så kan du lägga miljarden på racing istället...

Mvh / Pelle Träff, Kassör LMS-RR

P.S. De som redan betalt förseningsavgiften till vårt BG får pengar åter i Race Office på banan D.S.
 

sege

Fy fan jävla skit-
Gick med
28 Jul 2003
Ort
Stockholm/Värmdö
Hoj
En delfin bland lastfartyg!
LMS kommer inte att ta ut någon efteranmälningsavgift av de som anmält via SVEMO TA och betalat anmälningsavgiften på BG 375-2219 så att vi har den synligt på bankgirot senast torsdag.
(Betalning senast Ons 13/6, alltså). Anmälningssystemet (SVEMO TA) har inte funkat riktigt 100 för oss i LMS och vi vill inte att förarna ska behöva betala för det misslyckandet.

Så Sege, och alla andra, anmäl o pröjsa bums så kan du lägga miljarden på racing istället...

Mvh / Pelle Träff, Kassör LMS-RR

P.S. De som redan betalt förseningsavgiften till vårt BG får pengar åter i Race Office på banan D.S.

LMS for da win! Jag har anmält mig och betalar så fort jag har min dosa i närheten! Woho!
 

Gustav O

T.R.Ö.T.T.
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Uppsala
Hoj
Yamaha TZ-M250 96
Fy Fan jävla skit sege sexa i 125 GP, av 21 startande. :tummenupp

Håkan tia i SBK. :tummenupp
Kul att Billy Gällros är med och kör SBK - trettonde tid. Hur gammal är han?
 
Nyheter
Lunchhälsning från Merzouga!

Bästa ökenguiden, Jordi Arc...

Rapport från Marocko: Dag 1

Vi bekantar oss med lokalin...

Godmorgon från Erfoud!

Provkörning pågår: läckra Yamaha XSR 900 GP

Sandy kör XSR 900 GP All...

Bike på Ténéré Spirit Experience i Marocko!

Yamahas fabriksteam i Rally...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Biljettförsäl...

Anmälan öppen till HUSQVARNA TREK 2024

Nu är ägare av Husqvarna No...

Peter kör nya Svartpilen 801

Bara några kilometer från a...

Top