LMS Roadracing SM 16-17:e juni

sen när tävlade sverige i VM 1990? vem körde? och hur kunde det bli konstiga 2-1 ? vem vann? vem kom tvåa?
vilken klass? jag hittar ingen bra referens till det du anger....
VM 1990 kördes i klasserna 125, 250 och 500, banan var Anderstorp. Resultatet 2-1 kan jag däremot inte hitta....

Tänkte det idag men jag städade husvagnen istället! Nära nu. Åker ju ändå på en miljard i efteranmälningsavgift så hur bråttom kan det vara? ;)

LMS kommer inte att ta ut någon efteranmälningsavgift av de som anmält via SVEMO TA och betalat anmälningsavgiften på BG 375-2219 så att vi har den synligt på bankgirot senast torsdag.
(Betalning senast Ons 13/6, alltså). Anmälningssystemet (SVEMO TA) har inte funkat riktigt 100 för oss i LMS och vi vill inte att förarna ska behöva betala för det misslyckandet.

Så Sege, och alla andra, anmäl o pröjsa bums så kan du lägga miljarden på racing istället...

Mvh / Pelle Träff, Kassör LMS-RR

P.S. De som redan betalt förseningsavgiften till vårt BG får pengar åter i Race Office på banan D.S.

LMS kommer inte att ta ut någon efteranmälningsavgift av de som anmält via SVEMO TA och betalat anmälningsavgiften på BG 375-2219 så att vi har den synligt på bankgirot senast torsdag.
(Betalning senast Ons 13/6, alltså). Anmälningssystemet (SVEMO TA) har inte funkat riktigt 100 för oss i LMS och vi vill inte att förarna ska behöva betala för det misslyckandet.

Så Sege, och alla andra, anmäl o pröjsa bums så kan du lägga miljarden på racing istället...

Mvh / Pelle Träff, Kassör LMS-RR

P.S. De som redan betalt förseningsavgiften till vårt BG får pengar åter i Race Office på banan D.S.

LMS for da win! Jag har anmält mig och betalar så fort jag har min dosa i närheten! Woho!

Fy Fan jävla skit sege sexa i 125 GP, av 21 startande. :tummenupp

Håkan tia i SBK. :tummenupp
Kul att Billy Gällros är med och kör SBK - trettonde tid. Hur gammal är han?

Nyheter
Testhoj hämtas från Sulas MC

Vi åkte till Strängnäs för ...

Transportstyrelsen avvecklar appen Mina fordon

Foto: Andreas Johansson ...

Custom Bike Show 2025

Den 7 juni var det åter dag...

Forged följer tre baggerbyggen

Tre amerikanska hojbyggare ...

Trendbrott: Rullgrusolyckor med MC minskar

Statistik från försäkringsb...

Mc-olyckor kopplat till rullgrus minskar