LMS Roadracing KM Due 8:e september!

Jag måste få några träningar fler än den i tisdags i kroppen innan jag vågar ställa upp som förare. :gnissla

Om man ställer upp som funkis, kan man få träna för 50kr nästa gång? Det känns som om det är lite för lite kvar av sässongen för att det skall vara lönt att skaffa träningskortet. Gatkörnings och biobiljetter har jag redan så gott om att jag kan tapetsera med dem.

Tyvärr så måste du ha träningskort för att få träna för 50 kr, utan TR-kort kostar det 350 kr oavsätt vilken klubb du tilhör. Du tjänar ju nästan in TR-kortet på en träning.

Jag måste få några träningar fler än den i tisdags i kroppen innan jag vågar ställa upp som förare. :gnissla

Om man ställer upp som funkis, kan man få träna för 50kr nästa gång? Det känns som om det är lite för lite kvar av sässongen för att det skall vara lönt att skaffa träningskortet. Gatkörnings och biobiljetter har jag redan så gott om att jag kan tapetsera med dem.

Man känner sig aldrig redo, det är bara att börja :)
Börja kör, är det nån som är snabbare så kör de om :)

Om du är medlem i LMS kan du framföra denna din ståndpunkt på nästa månadsmöte, de är öppna för alla medlemmar.

Är du inte medlem förlorar ditt inlägg i relevans, dessvärre...

// Pelle
Det känns lite dumt att bli medlem för att föra fram åsikten att man inte ska behöva vara medlem för att köpa ett träningskort :rolleyes:

Ska se om man kan komma loss från jobbet så man iaf kan se VM i KM i år :yoparty

Tänk att få köra sitt första lopp med sin idol! :Bugar

Jag skall tänka över saken i helgen! :tummenupp

mvh

Idol? Oj då. Hrmm. Jaha. Tack. Gör som jag gör så kör du under 1.10 direkt. Fast sen är det värre att sänka tiderna. Man måste tydligen våga och sånt. Läskigt.

Edit: Anmäld. Nu är det bara ni n00bs kvar då.

Idol? Oj då. Hrmm. Jaha. Tack. Gör som jag gör så kör du under 1.10 direkt. Fast sen är det värre att sänka tiderna. Man måste tydligen våga och sånt. Läskigt.

Edit: Anmäld. Nu är det bara ni n00bs kvar då.

n00bs... nej nu jävelberg!!! :D
Johan!!! Till anmälningssidan!!!! NUUU!

Nyheter
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka