sege
Fy fan jävla skit-
Håll bara tjeft!
Fniss!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Håll bara tjeft!
Johan-ST1050 och Eniac: Hur är det med IT-färdigheterna? Ni syns inte i anmälningslistan.
Jag är marginellt mindre n00b än ni. Kör nu, det är roligt som fan. När man kört klart kan man ljuga om det på sporthoj.com också. Svårslaget.
Vi kommer! IT-färdigheterna finns där, jag lovar.
Edit : Nu var det gjort... Johan, sluta pilla i garaget och kom och anmäl dig!
Flottörnivå? Har du kollat filtren i förgasarna (om dom nu sitter kvar)?Färdigpillat på hojen och på LMS anmälningssida!
Var tvungen att starta upp den och pumpgasa lite efter avslutad mek. Jefflar va tjurig den är om man inte har minst halv tank soppa i. Hjälpte inte att blåsa rent bränslekranen.Jag som tänkt taktik-tanka exakt den mängd som går åt.
// J
Flottörnivå? Har du kollat filtren i förgasarna (om dom nu sitter kvar)?
Nu börjar startlistan se lite bättre ut, lika många aprillior som på B-racet
Men det finns fortfarande gott om plats så några till skulle inte skada
Ser ut att kunna bli ok väder också, något regnstänk på eftermiddagen men uppklarnande till kval och race.
Håll bara tjeft!
Lånar du fälgarna under racet?
Ta gärna med däckvärmarna också ifall sege inte skall köra mer då det verkar vara bra att ha ett par extra...
Nu börjar startlistan se lite bättre ut, lika många aprillior som på B-racet
Men det finns fortfarande gott om plats så några till skulle inte skada
Ser ut att kunna bli ok väder också, något regnstänk på eftermiddagen men uppklarnande till kval och race.
Jag har precis bytt kolvar nu inför Gelleråsen. Hrmm.. undrar om man skulle komma och köra in dom imorgon?
Håll bara tjeft!Do it! Skräm Mattias lite åt mig när du dundrar förbi så han kör av! Han behöver lära sig att man inte DÖR varje gång man kraschar!![]()
Kalmar MK har inte klubbmästerskap imorron.![]()
Jag vet inte, va... Regnar det så kan det väl hända. Men det ska inte regna. Jag tar med alltihopa så kanske det reder ut sig.
Helvete! Det är mycket enklare att vara snabbaste Aprilia om det inte är så många. Kobbe har väl kört 233451 varv på Sviestad, säkert. Nu blir jag nervös och förbannad.
Jag har precis bytt kolvar nu inför Gelleråsen. Hrmm.. undrar om man skulle komma och köra in dom imorgon?
Nä just det, det har dom inte. Men vilken tur då att jag kör för den eminenta klubben LMS som har klubbmästerskap imorgon då.![]()
Jag tyckte att du verkade alldeles för lugn och samlad inför den här stora och viktiga tävlingen så jag var ju tvungen att rota runt i garaget och där hittade jag ju en aprilia.
Nu ska jag bara försöka komma ihåg hur man kör utan vare sig motorbroms eller effekt.
Fast alla verkar åka bakom mig en stund, sen gör de likadant som jag fast mycket fortare och bättre. Man kanske skulle bli SMC-instruktör?
Det är väl bra, att du blir förbannad brukar ju ha en positiv inverkan på dina varvtiderHelvete! Det är mycket enklare att vara snabbaste Aprilia om det inte är så många. Kobbe har väl kört 233451 varv på Sviestad, säkert. Nu blir jag nervös och förbannad.
Jag har ju gjort en del modifieringar som borde göra SV:n snabbare, fotpinnar och avgassystem som inte skrapar i lika tidigt, dessutom låter den fränare.Du får hålla Sv fanan denna helg. Skall höra med Jocke om han är sugen på att hänga med upp och kolla lite.
Förvisso, men jag klämmer av kopplingsvajrar och stampar av växelpedaler också. Fast nu har jag nytt av båda saker så det ska väl hålla hela kvällen.Det är väl bra, att du blir förbannad brukar ju ha en positiv inverkan på dina varvtider
Jag har ju gjort en del modifieringar som borde göra SV:n snabbare, fotpinnar och avgassystem som inte skrapar i lika tidigt, dessutom låter den fränare.
Har även fått hem mina racebelägg så ska se om man inte kan göra det lite svårare för Håkan att bromsa förbi också
Men kom och kolla, din blotta närvaro i depån borde ju sätta skräck i konkurrenterna![]()
![]() |
Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna
Under lördagen kördes Mälar... |
![]() |
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2
2025-års Fat Boy Gray Ghost... |
![]() |
European Bike Week: 2-7 september 2025
Under veckan den 2 – ... |
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion
Michael Schumachers Honda F... |
|