Livet ser lite ljusare ut...

Klotmeister
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Zx9r -96 Såld, Sp1 -00 Såld, Zx12r -01 Såld, Bobber -99 Såld, Ducati S2R 800 -05
Efter en hel kass sommar "Kawa´n pajja" och en jävligt tung höst, :4skrika för att man inte fick åka nått på hela sommarn, så gick jag igenom min ekonomi och kunde se om jag kunde göra nått åt mitt nuvarande tillstånd.. :)

Då jag letat land och rike runt efter en mycket speciel hoj, och inte hittat den där glud klimpen bland alla hojar på marknaden, men efter mycket sökande och letande så hittade jag den... I Sandviken bara 15 mil bort.. :tummenupp

Så jag och en polare tog med oss en vagn upp och mötte upp en trevlig kille som ville sälja sin hoj till mig... Så ha sett och känt på hojen, så bestämde jag mig för att slå till.... :yoparty

Weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee :banana

Bild 1
Bild 2
Bild 3
Bild 4
bild 5
Bild 6
Bild 7

300 å satan nu får man passa sig :)
Snygg hoj denna dära.
Förstår att du får sug efter hojåkning efter att du träffat ett gäng LRMC:are härom kvällen :tummenupp

Välkommen in i det riktiga gänget , dvs v-twingänget....Ser phettsnygg ut å duktigt välvårdad.
Grattis till ett najsigt köp :yoparty

EDIT: Den är lättare att få upp på slangen :banana

Last edited:
Ruskigt najs! O du AC.....ta hand om den nu. Tappa den inte. Kracha den inte och ät inte upp den. :mattias Annars Råkk N Oll!:tummenupp

grattis!

Är det nån sporthoj jag vill ha så är det en SP1:a!

Får väll pass på å grattilera till nyhojen ja å! Schnygg! En redig SPetta :tuttar

Majk skrev:
Välkommen in i det riktiga gänget , dvs v-twingänget
Hmm du menar det "speciella" gänget antar jag. :3freak Kommer ihåg hur vissa mödrar brukade berätta att deras barn var inte som alla andra utan väldigt "speciella" :) då det gjort något " :näsblod speciellt"

Verkligen en fin sak det där.

Funatic skrev:
Dessutom så varvar den bara 2000 varv i 300!! Phet cykel o gå ba!!!

Yepp, synd bara att twinnar jämt känns så slöa...lite moppe över det, dock lättkört för nybörjare.

Nyheter
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Danske Vilh. Nellemann övertar Honda-importen i Sverige

Äntligen är frågan om vem s...

Danske Vilh. Nellemann övertar Honda-importen i Sverige

Äntligen är frågan om vem s...

Harley‑Davidson ”Creators Custom Clash”

Harley‑Davidson drar igång ...

Di Giannantonio tillbaka som vinnare!

Fabio Di Giannantonio är fö...

The Distinguished Gentlemans’s Ride – Körs i morgon!

Den 17 maj är det åter dags...

GOTLAND GRAND NATIONAL OCH AFTONBLADET SÄNDER 12 TIMMAR LIVE FRÅN ÅRETS TÄVLING!

Foto: Karin Tornblom Pre...

Allt om MC på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Bike på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Back