Majk
Guest
sporTlovEr skrev:Yepp, synd bara att twinnar jämt känns så slöa...lite moppe över det, dock lättkört för nybörjare.
Kankse på 80talet då din rappa rf byggdes men inte nuförtiden .
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
sporTlovEr skrev:Yepp, synd bara att twinnar jämt känns så slöa...lite moppe över det, dock lättkört för nybörjare.
Funatic skrev:

Majk skrev:Kankse på 80talet då din rappa rf byggdes men inte nuförtiden .

Ja, men vem fan gör inte det då?Majk skrev:Är det två i klubben som jag garanterat kör ifrån ståendes ,så är det du pejo och sportlover![]()

Pejo skrev:Jahaja, nu blir man väl bannad "Direkct!" men det är det nog värt.... :
![]()
![]()
//P

:corn :corn :cornTinaTjejen skrev:Ja, men vem fan gör inte det då?![]()
Puss Pejjjo
Nu fattade inte jag.. majskolvar?![]()
Majk skrev:Är det två i klubben som jag garanterat kör ifrån ståendes ,så är det du pejo och sportlover![]()
Funatic skrev:Håller inte med. Jag har provkört en Mille 01:a på Olbergavägen och inte fasiken är den slö heller! En annan motorkaraktär är det dock. Vill inte påstå att twinnar på 1000cc är nybörjarmaskiner heller, där tycker jag nog en RF verkar enklare med betydligt mer upprätt körställning och jämnare motorregister. TL1000R byggdes dessutom för att vara färdig för bana.
Funatic skrev:Håller inte med. Jag har provkört en Mille 01:a på Olbergavägen och inte fasiken är den slö heller!
sporTlovEr skrev:MEN jag tycker ialla fall det är lite moppe...har inte provat japansk twin, men provade en TRIMMAD och NEDDREVAD ducce 900 supersport i somras, som en moppe...DOCK inte lättkörd i alla avseenden ibland kändes det som moppen ville kasta av en i vissa kurvor..Lättkörd hoj men ändå inte..

Ja NU trilla polletten neraRWe skrev::corn :corn :corn

Majk skrev:Är det två i klubben som jag garanterat kör ifrån ståendes ,så är det du pejo och sportlover![]()

|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |
|
|
Danske Vilh. Nellemann övertar Honda-importen i Sverige
Äntligen är frågan om vem s... |
|
Danske Vilh. Nellemann övertar Honda-importen i Sverige
Äntligen är frågan om vem s... |
|
|
|
Harley‑Davidson ”Creators Custom Clash”
Harley‑Davidson drar igång ... |
|
Di Giannantonio tillbaka som vinnare!
Fabio Di Giannantonio är fö... |
|
|
The Distinguished Gentlemans’s Ride – Körs i morgon!
Den 17 maj är det åter dags... |
|
|
GOTLAND GRAND NATIONAL OCH AFTONBLADET SÄNDER 12 TIMMAR LIVE FRÅN ÅRETS TÄVLING!
Foto: Karin Tornblom Pre... |
|
|
|
Allt om MC på Rapidos öppet hus!
Kom och hälsa på Rapido MCK... |
|
|
Bike på Rapidos öppet hus!
Kom och hälsa på Rapido MCK... |