A©
Klotmeister
- Gick med
- 6 Mar 2003
- Hoj
- Zx9r -96 Såld, Sp1 -00 Såld, Zx12r -01 Såld, Bobber -99 Såld, Ducati S2R 800 -05
Efter en hel kass sommar "Kawa´n pajja" och en jävligt tung höst,
för att man inte fick åka nått på hela sommarn, så gick jag igenom min ekonomi och kunde se om jag kunde göra nått åt mitt nuvarande tillstånd..
Då jag letat land och rike runt efter en mycket speciel hoj, och inte hittat den där glud klimpen bland alla hojar på marknaden, men efter mycket sökande och letande så hittade jag den... I Sandviken bara 15 mil bort..
Så jag och en polare tog med oss en vagn upp och mötte upp en trevlig kille som ville sälja sin hoj till mig... Så ha sett och känt på hojen, så bestämde jag mig för att slå till....
Weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
Bild 1
Bild 2
Bild 3
Bild 4
bild 5
Bild 6
Bild 7
för att man inte fick åka nått på hela sommarn, så gick jag igenom min ekonomi och kunde se om jag kunde göra nått åt mitt nuvarande tillstånd.. Då jag letat land och rike runt efter en mycket speciel hoj, och inte hittat den där glud klimpen bland alla hojar på marknaden, men efter mycket sökande och letande så hittade jag den... I Sandviken bara 15 mil bort..
Så jag och en polare tog med oss en vagn upp och mötte upp en trevlig kille som ville sälja sin hoj till mig... Så ha sett och känt på hojen, så bestämde jag mig för att slå till....

Weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
Bild 1
Bild 2
Bild 3
Bild 4
bild 5
Bild 6
Bild 7

Annars Råkk N Oll!

Kommer ihåg hur vissa mödrar brukade berätta att deras barn var inte som alla andra utan väldigt "speciella"
speciellt"