Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Vart kan jag få läsa resultaten samtliga klasser![]()
Tror inte resultaten stämmer riktigt från hyllinges hemsida? (R 600)
Bl a, Nr: 7 gjorde en klockren omkörning under SC/gulflagg på slutet av start och målrakan, den såg ju posteringen mycket väl. Har inte det minsta agg mot föraren men någon j*vla ordning får det väl vara vad gäller inrapportering av regelöverträdelser. Grymt bra kört av honom i alla fall från den startpositionen![]()
Är det inte upp till föraren att lämna in protest inom 30 minuter och stärkas av posteringens vittnesmål? Eller gäller det bara andra saker.![]()
Du höll Jores bakom dig, du är och förblir min stora hjälte och förebild.En fiiin helg....![]()
Tror inte resultaten stämmer riktigt från hyllinges hemsida? (R 600)
Bl a, Nr: 7 gjorde en klockren omkörning under SC/gulflagg på slutet av start och målrakan, den såg ju posteringen mycket väl. Har inte det minsta agg mot föraren men någon j*vla ordning får det väl vara vad gäller inrapportering av regelöverträdelser. Grymt bra kört av honom i alla fall från den startpositionen![]()
Posteringen efter målrakan sköttes föredömligt av MCK Dalton, dock är det ofta ganska svårt att se/bedöma incidenter som detta från en postering.
Ett bra sätt att förstå detta är att stå som flaggis en heldag, var rädda om våra kära funkisar, utan dom så blir det inga race alls.
Hoppas att racehelgen i övrigt var en trevlig upplevelse.
Det roliga var ju att när vi passerade varvet efter i makligt tempo bakom SC så pekade och tecknade jag på föraren som kört om och posteringen nickade instämmande, så jag tänkte faktiskt att "nu åkte han dit" men dom glömde väl av att rapportera bara. Annars en mycket trevlig helg!
Du höll Jores bakom dig, du är och förblir min stora hjälte och förebild.
Jag tvekade inte en sekund, depåchefsvästen åkte av innan race och sedan visade du Jores vem som bestämmerJooo... Jores var 0,07 sek efter mig![]()
![]()
![]()
![]()
En fin helg....
Tack Micke för god support!
Vem var det i 250cc som klättrade från sista till 3e placering? Fyfan vad imponerad jag var![]()
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion
Michael Schumachers Honda F... |
|
![]() |
Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti 202... |
Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka
Under 46:e Coca Cola 8-timm... |
|
![]() |
Sandvikens franskaste Triumph
I Norrtälje kunde vi se hur... |