Live från RR SM Knudan 2007

Tackar HMS för live-radion:tummenupp :tummenupp
Skönt att få lite rr-känsla hemma vid skrivbordet i Stockholm.

Kanon med radio! Hoppas det fortsätts med det, gärna lite motorljud och sånt i bakgrunden också. :)

Håller med att liveradio rockar fett när racen inte TVsänds. Hoppas att detta kan ske på samtliga race framöver. Hur gör vi för att fortsätta få "raceradio" från alla tävlingarna? Gärna med livetiming komplement liknande STCC/ProSuperbike men bara ljud är bättre än ingenting.

Helt perfekt och dom gör det bra!
Att höra dom sjunga nationalsången var hur kul som helst. :D

EDIT: G.sson, helt otroligt vad han kör!

Du har ALDRIG, och kommer ALDRIG att få höra mej sjunga. Inte om jag är nykter iallafall.:D
Han som sjöng är en av de som kör rescue-bilen. Däremot tjatade jag och Skalman så ofta och mycket vi kunde. Hoppas att det dög!

Du har ALDRIG, och kommer ALDRIG att få höra mej sjunga. Inte om jag är nykter iallafall.:D
Han som sjöng är en av de som kör rescue-bilen. Däremot tjatade jag och Skalman så ofta och mycket vi kunde. Hoppas att det dög!

En mycket nöjd publik samt alla förare fick njuta av erat goa svammel, här har vi Gullponken uppe hos er, bra jobbat Humlan & Skalman

/Maskindepåchefen :tummenupp

Bifogat

• DSCF0021.JPG
    DSCF0021.JPG
    71.2 KB · Visningar: 131

ni var helt suveräna! bra jobbat:tummenupp

Dagens gladaste vinnare heter Gsson, han krossade allt motstånd från start till mål.

Bifogat

• DSCF0134.JPG
    DSCF0134.JPG
    71.5 KB · Visningar: 62
  • DSCF0153.JPG
    DSCF0153.JPG
    67.1 KB · Visningar: 68
  • 6.JPG
    6.JPG
    31.9 KB · Visningar: 80
  • 7.JPG
    7.JPG
    26.3 KB · Visningar: 112
  • 10.JPG
    10.JPG
    62.9 KB · Visningar: 121
  • 11.JPG
    11.JPG
    47.7 KB · Visningar: 54
Last edited:
Varför åka fortare än vad som behövs? Det räcker väl med att vara först över mållinjen.
Precis, här har vi två vinnare till på samma bild, Per i R-600 & Mårtensson i SBK.

Bifogat

• DSCF0108.JPG
    DSCF0108.JPG
    75.3 KB · Visningar: 125
Däremot tjatade jag och Skalman så ofta och mycket vi kunde. Hoppas att det dög!

Kommentaren "Dom här killarna är så tuffa att dom rakar pungen med vinkelslip" fick både mig & gumman att kippa efter andan av skratt, i flera minuter.

Klart godkänt av Er :tummenupp

En "liten" kommentar, ibland var det lite väl tyst.. trodde jag tappat uppkopplingen. Men förstår samtidigt hur svårt det måste vara att hålla låda 60 sek på minuten, trots att det är ni:D :D :D

Hoppas på fortsatt sändning:yoparty
//
Benny

Man känner sig rätt liten brevid Sveriges starkaste man MR Magnusson.

Bifogat

• DSCF0020.JPG
    DSCF0020.JPG
    40 KB · Visningar: 146
Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti