LOTTAK
LEV LIVET, BÖRJA IDAG
KL: 13:30 går starten för 125 racer.. uppdatera mig hur det går![]()
Slå på liveljudet vet jag

Sköld highsideade i kvällsposten kurvan
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
KL: 13:30 går starten för 125 racer.. uppdatera mig hur det går![]()
Helt perfekt och dom gör det bra!Kul med live sändning!
Helt perfekt och dom gör det bra!
Att höra dom sjunga nationalsången var hur kul som helst.
EDIT: G.sson, helt otroligt vad han kör!
Du har ALDRIG, och kommer ALDRIG att få höra mej sjunga. Inte om jag är nykter iallafall.![]()
Han som sjöng är en av de som kör rescue-bilen. Däremot tjatade jag och Skalman så ofta och mycket vi kunde. Hoppas att det dög!
Du har ALDRIG, och kommer ALDRIG att få höra mej sjunga. Inte om jag är nykter iallafall.![]()
Han som sjöng är en av de som kör rescue-bilen. Däremot tjatade jag och Skalman så ofta och mycket vi kunde. Hoppas att det dög!
Lite kaxigt att vinka till publiken innan hårnålen på sista varvet, undrar om han visste hur lätt Harms #77 gick ikapp?Dagens gladaste vinnare heter Gsson, han krossade allt motstånd från start till mål.
Mårtensson och Gull krossade sitt motstånd, men Gsson vart ju rejält ikapp åkt mot slutet.Dagens gladaste vinnare heter Gsson, han krossade allt motstånd från start till mål.
Mårtensson och Gull krossade sitt motstånd, men Gsson vart ju rejält ikapp åkt mot slutet.
Varför åka fortare än vad som behövs? Det räcker väl med att vara först över mållinjen.
Precis, här har vi två vinnare till på samma bild, Per i R-600 & Mårtensson i SBK.Varför åka fortare än vad som behövs? Det räcker väl med att vara först över mållinjen.
Däremot tjatade jag och Skalman så ofta och mycket vi kunde. Hoppas att det dög!
![]() |
Sandvikens franskaste Triumph
I Norrtälje kunde vi se hur... |
![]() |
Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul
Den 2 augusti körde Hydet M... |
![]() |
A ride for our child, Tyra
MC-kortegen ”A ride for our... |
![]() |
Mälaren Runt #40 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti kör... |