Liten Webes på Knudan

oscar

lök
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Honda SFX
Mest för att slippa höra Hindenburgs ursäkter efteråt så medddelar jag härmed att jag ska spöa Humlan vara sig det är torrt eller blött!

oscar skrev:
Mest för att slippa höra Hindenburgs ursäkter efteråt så medddelar jag härmed att jag ska spöa Humlan vara sig det är torrt eller blött!
O min snabbaste varvtid ska spöa din snabbaste maaaaaassor!! :tungan

Vad vågat att utmana nån som är dubbelt så gammal, tung och långsam som du! :rolleyes:

Regnar det så lovar jag att min placering i rejset är bättre än din. Regnar det på kvalet har du inte en chans att starta framför mej.

Miss BrInK skrev:
ingen rookie knäcker min 1.04.3. det gäller även a-föraren alakhai! :tungan
Haha, it's a BET!!! :lol Fast det känns som en rätt bra tid det där alltså.. Har inte ens varit i närheten såhär långt, men har bara kört där som B-förare!! Alla vet ju att man automatiskt blir mycket snabbare me A-licens!!! :rolleyes: :näsblod

alakhai skrev:
Haha, it's a BET!!! :lol Fast det känns som en rätt bra tid det där alltså.. Har inte ens varit i närheten såhär långt, men har bara kört där som B-förare!! Alla vet ju att man automatiskt blir mycket snabbare me A-licens!!! :rolleyes: :näsblod
Om du inte kör 1.04 så kommer Åsa...

alakhai skrev:
Kommer Åsa?!? :va Gör hon säkert ändå, men måste ju få tyst på Brink... O Oscar!! :) :)

Du det står 3-1 till mig grabben!!! Egentligen så står det 4-0, men lite snäll får jag ju vara...

Nr:18 skrev:
Regnar det på kvalet har du inte en chans att starta framför mej.

Känns som det kvittar! På b-rejset kvalade jag 16e och du i första led och ändå var jag förbi efter ett halvt varv! :arsele

oscar skrev:
Känns som det kvittar! På b-rejset kvalade jag 16e och du i första led och ändå var jag förbi efter ett halvt varv! :arsele
Det tar tid innan Hindenburg bygger upp fart.

alakhai skrev:
Äsch, det där är inte sant!! Läs dina PM, där har jag rett ut saker o ting! :rofl

B-rejs räknas absolut inte! Isf skulle jag enkelt kunna ställa upp i ett par sådana till och ta lite fler poäng!!! :7peta

oscar skrev:
B-rejs räknas absolut inte! Isf skulle jag enkelt kunna ställa upp i ett par sådana till och ta lite fler poäng!!! :7peta
Okaaaaj, det e lugnt men det står ju ändå 3-1.. För på Åsen va du ååhååhhh så långsam!! :tungan :lol

oscar skrev:
Varför räknas inte b-rejs? Samma uppklassningspoäng som alla andra rookierejs!

*/ ?>
Nyheter
Gotland Ring Bike Week 2026, Early Bird erbjudande!

Den 3-5 juli slår vi upp po...

Gotland Ring Bike Week 2026, early bird erbjudande!

Boka din plats på Gotland R...

Gotland Ring Bike Week 2026, early bird erbjudande!

Boka din plats på Gotland R...

Förarkurser på Nürburgring

Nu är datumen för båda föra...

Brembo presenterar TrackTribe

Brembo presenterar TrackTri...

21/12 är sista dagen beställning av Katalogen 2026

Stora Motorcykelkatalogen 2...

Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!

Packa hojen, damma av hjälm...

Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!

Packa hojen, damma av hjälm...

Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?

Rykten om nya klassiska Duc...

Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?

Rykten om nya klassiska Duc...

Back