Liten stunt hoj

:va
När jag skulle lära mig bakhjulsåka köpte jag mig en xr600 motard, måste påstå att den var bra mycket lättare att lära sig på än 750 gixxern, kanske bara är jag som är felfuntad :gnissla
 
Sen är ju också sporthoj mycket mer kompakta och Mycket mer stadiga. Desutom har väl supermotard längre hjulbas och därmed blir det mycket högre på bakhjulet.:tummenupp
Exakt:tummenupp , jag når till exempel knappt ner med fötterna till marken medan jag kör bakhjul:gnissla


Hade nog valt en liten/mellanstor sporthoj (de flest 600cc är väl i och för sig ganska små idag) eller midsize/fiddy att stunta med om jag var 150cm lång:)
 
Vad är problemet med sporthoj? Når du inte ner till växelpetarn eller är den för tung?
Gabbe e väl inte så jävla lång han stuntar ju med en sporthoj och han gör de ju bra.
 
Vad är problemet med sporthoj? Når du inte ner till växelpetarn eller är den för tung?
Gabbe e väl inte så jävla lång han stuntar ju med en sporthoj och han gör de ju bra.

Jag är ca 170cm...det räcker och blir över för att stunta sporthoj!! Hade jag varit kortare så hade jag skurit ner sadeln och sänkt gaffeln lite.. :)
 
Kör motard! Lättare blir det inte, så blir det inte så dyrt när du lägger den
 
*/ ?>
Nyheter
Äntligen!

Om du, som jag, ständigt åk...

Missa inte förköpstävlingen

Jul närmar sig och även om ...

Sista chansen!

Nu är vi inne på sluttampen...

Piaggio-gruppen tar över importen av Piaggio, Aprilia, Moto Guzzi och Vespa

Det händer en hel del när d...

Katalogen börjar ta form!

Stora Motorcykelkatalogen 2...

KTM och Husqvarna återkallelser

Pressreleaser från KTM och ...

Provkörning pågår: KTM 1390 Super Adventure S EVO

Vulkanen Teide vakar över o...

Äventyr i Algeriet

I januari åker Allt om MC t...

Mästerlig presentation, KTM 1390 Super Adventure S EVO

I ett maffigt bergsområde, ...

Mästerlig presentation, KTM 1390 Super Adventure S EVO

I ett maffigt bergsområde, ...

Back
Top