Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Chrille skrev:Och jag sitter på jobbet. Jessi har åkt iväg med min husvagn, alla ringer och berättar. Alla kör hoj och kraschar och JAG SITTER PÅ JOBBET!!!!
Hata!
Cagiva_Mito skrev:Avslutningsvis en bild från cirkusen bredvid![]()
da-geez skrev:Lägger upp lite fler bilder från dagens licenskurs..
Åkte bana för första gången.. Fy fan va kul det var!!![]()
Macho Woman skrev:Enligt Don Q:
*Teamkamraten Mike the Bike fick en smak av den riktiga världen. Det är hans första gång på bana. Idag fick han lära sig att det inte räcker att vara king of the road för att köra snabbt på bana. Han tuffade runt på kanske 2.20...
Sammanfattar man detta kan man vara säker på att det kommer att bli en intressant rejshelg! Björn själv lät som han var full av jävlaranamma och han tänkte minsann köra fortare, smärta eller inte. Hårda rookies, som sagt!
Brrrr va kallt det ser ut, håll er på hjulen nuZoulFly skrev:Som apstrutsen säger, Chrille...var glad att du har ett jobb att sitta inne på...i alla fall idag. 06.20...regnet smattrar och det är INTE varmt. Men en timme däckskrängning så här tidigt på morgonen kommmer göra susen för kroppstemperaturen i alla fall OCH det är bra uppvärmning för en gammal betongrygg![]()
![]() |
Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär
Efter nästan två decennier ... |
![]() |
Yamaha debuterar med V4 i MotoGP
Yamaha har meddelat att för... |
![]() |
Hojmys i Ugglans Park
Ända sedan början av 90-tal... |
![]() |
MC-mässan 2026
MC-Mässan är tillbaka 23–25... |