Liten rapport från Anderstorp

Macho Woman skrev:
Du missförstår hela grejen med svensk rr. Det är genom att utstå kyla, smärta, bakfylla och skitiga utedass som vi visar hur hårda vi nordbor är.

Så det är de bakfulla och likstela uppenbarelserna som krälar ur sina skåpbilar några timmar innan start som har fattat vad racing handlar om? I så fall förblir jag nog en mes. :hihi

McB skrev:
Vänta tills kvalet har gått, så kommer nog kvalresultaten att ligga på www.roadracing.se, om allt går enligt plan.

Måste man vänta på kvalet :tuttar haha... Haja de men tänkte om de fanns nån lista även över kvalet, vet inte hur de där funkar men ja väntar tålmodigt på listan o hoppas att de står Dolk långt upp... :yoparty

Cagiva_Mito skrev:
Nån är av banan bland rookisarna....kan det vara "Madmoose" ?
040422_056.jpg

Jepp, där sitter jag och undrar vad som hände. Nu får jag fortsätta och sitta, typ fyra veckor till. :tummenner :mad:

jorå så sant, å det kom du såklart ihåg.

Jag hade ialla fall kul som fan och jag kom faktiskt ner på 2:01 tills jag flög av efter flygrakan.

Bara nackspärren och hjärnskakningen släppt så skall jag ut och plocka lecakulor ur den stora silvriga blomkrukan i garaget.

Nu skall jag i alla fall trycka in 3-4 pass före Linköping.

Vi ses där.

/Mikael

Nyteknik skrev:
Påminner om:

"Nu är jag rustad till tänderna så "Beware Out There" för nu skall ni få smaka gummi allihop."

:tummenupp

Länk

Mike the bike skrev:
....Jag hade ialla fall kul som fan och jag kom faktiskt ner på 2:01 tills jag flög av efter flygrakan.....
....

Det är väl huvudsaken och uppenbarligen går det raskt framåt. Gött att klara av första tävlingen va?
Synd att du stod på örona.

Det kommer bli bra det här Mike. När du till sist fick plockat bort den dubbelhäftande tejpen på sadeln och började burka så kom knäskrapen och det började se rätt ut. Härifrån är det bara att träna. Bit ihop o kom igen! Knudan på söndag!

Macho Woman skrev:
Jag ska titta på starka karlar som kränger däck...

Just de, dom kan behöva lite glamour....och med moppen hinner du besöka många starka karlar

Bifogat

• glamour.jpg
    glamour.jpg
    79.2 KB · Visningar: 48
  • moppe.jpg
    moppe.jpg
    75.5 KB · Visningar: 46
Så det var du som hade det tältet. Blev nästan vadslagning om taket skulle kunna gå att få på med rest stomme. Men nästa gång är det bara att följa Chrilles råd. (Eller fråga nån med Rustatält, det finns många)

Nyheter
MC-mässan 2026

MC-Mässan är tillbaka 23–25...

Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien