Liten rapport från Anderstorp

Macho Woman

Äppelkäck
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Förvuxen 80-talsmoped
Enligt Don Q:

*Hans ryggskott håller i sig. Första passet fick han lyftas av och på hojen. Kör med massage och stretching och börjar kunna räta på sig.
*Det är hans första gång på Anderstorp.
*De två första punkterna sammantaget gör att han körde ungefär 1.53 (Solur. Ja, det är faktiskt sol.)
*Teamkamraten Mike the Bike fick en smak av den riktiga världen. Det är hans första gång på bana. Idag fick han lära sig att det inte räcker att vara king of the road för att köra snabbt på bana. Han tuffade runt på kanske 2.20...
*Plus ändå till Mike the Bike som krängt sina första däck själv!
*Mad Moose har brutit nyckelbenet. (Här frågade jag fult nog om den nya, snygga hojen, men den är det inget större fel på tydligen...). MM blev omkörd av Packalén, var inte nöjd med det, körde själv om i kurvan innan start- och mål, men hamnade utanför i trängseln. Hårda tag bland rookiesarna!
*Miinin förnekar sig inte. Körde 1.37.
*Kim Jensen har två nya, riktigt imponerande ZX10:or. Inte missa i depån!

Sammanfattar man detta kan man vara säker på att det kommer att bli en intressant rejshelg! Björn själv lät som han var full av jävlaranamma och han tänkte minsann köra fortare, smärta eller inte. Hårda rookies, som sagt!

Och jag sitter på jobbet. Jessi har åkt iväg med min husvagn, alla ringer och berättar. Alla kör hoj och kraschar och JAG SITTER PÅ JOBBET!!!!

Hata!

Chrille skrev:
Och jag sitter på jobbet. Jessi har åkt iväg med min husvagn, alla ringer och berättar. Alla kör hoj och kraschar och JAG SITTER PÅ JOBBET!!!!

Hata!

Jag ska ner imorgon. :hihi

Dock ska jag inte vara depåglin, utan mekfån åt ett förarjon.

Jag har haft hojen på utlåning till en licenstagare, så det blev inga snabba tider på #18 idag, ca 1,50 som bäst. Gaffeln ligger numera i delar för omvårdnad hos Wemi på lördag, allt för att komma maxpreppad till knudan! Vad var det du sa att du skulle göra den 15 maj, pudeln? :D :rolleyes:

Vi är många som sitter på jobbet :gnissla
Jag lämpade precis av sambon som ska ner och meka igen. Jag vill också följa med. :gråta

Wooha, imorrn eftermiddag bär det av ner i landet.
Vi skall åka räser volvo och ha det obeskrivligt trevligt.
Sen ska Jenny dregla efter snygga killar i skinn och jag skall ha filmkameran i högsta hugg för att göra en dokumentär till skolan om RR 'hoppas'

lite bilder från dagen kommer här.....först ut en bild från gruppen som skulle ta licens
040422_035.jpg

Last edited:
Nyheter
MC-mässan 2026

MC-Mässan är tillbaka 23–25...

Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup