Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Hoho, riktigt kul med dessa favoriter i repris.Gustav O skrev:
Saliga äro de ovetande?Peno skrev:Hoho, riktigt kul med dessa favoriter i repris.
Intressant också att Chrille endast ett dygn efter KrissKross första inlägg klassade honom som sekteristisk på området. Inget illa ment, men föga visste han hur rätt han hade.![]()
Va fan säger du din ERF-taliban.Nr:18 skrev:Återigen visar vi att det var bättre förr. Nu kan man inte ens nämna tvitakt innan hela ligan går till angrepp och tillmälena haglar till höger och vänster.
Detta inlägg är rapporterat till en moderator.Gustav O skrev:Va fan säger du din ERF-taliban.![]()
Aj fan. Får skärpa till mig.Nr:18 skrev:Detta inlägg är rapporterat till en moderator.

Mattias skrev:Jag blev så nostalgisk att jag köpte en tvåtaktare idag. Heja mej.
Heja dig! Kan det ha varit en göteborrrsk variant som levt i exil i Linköping sedan i somras månntro? En med väldans granna dekaler på?Mattias skrev:Jag blev så nostalgisk att jag köpte en tvåtaktare idag. Heja mej.

En röd-grön-vit?Mattias skrev:Jag blev så nostalgisk att jag köpte en tvåtaktare idag. Heja mej.
Grattis! Kan vi få se en bild? Skit i hojen, jag vill se ditt flin.Mattias skrev:Jag blev så nostalgisk att jag köpte en tvåtaktare idag. Heja mej.
Victor skrev:Ja, fan vad kul det är med nostalgi-trådar.
http://sporthoj.com/forum/showthread.php?t=2011

Torkel skrev:Heja dig! Kan det ha varit en göteborrrsk variant som levt i exil i Linköping sedan i somras månntro? En med väldans granna dekaler på?![]()
Neutral skrev:Varför sålde Kicki hojen redan då? Hörde att det var mekaniska problem med en kopplingsvajer.![]()

Kickic skrev:!
Volvo, villa, vovve... hur ska det sluta?![]()
Mattias skrev:Tjaaa... En rejäl 40-årskris kanske. (Tänkte skriva 30-årskris, men det är ju försent, vet jag.)
Mattias skrev:Tjaaa... En rejäl 40-årskris kanske. (Tänkte skriva 30-årskris, men det är ju försent, vet jag.)
|
|
Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare
Custom Motor Show ställer ä... |
|
|
Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare
Custom Motor Show ställer ä... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!
Den 3-5 juli slår vi upp po... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!
Boka din plats på Gotland R... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, early bird erbjudande!
Boka din plats på Gotland R... |
|
|
Förarkurser på Nürburgring
Nu är datumen för båda föra... |
|
Brembo presenterar TrackTribe
Brembo presenterar TrackTri... |
|
|
|
21/12 är sista dagen beställning av Katalogen 2026
Stora Motorcykelkatalogen 2... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!
Packa hojen, damma av hjälm... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!
Packa hojen, damma av hjälm... |