Lite tvåtaktsnostalgi, Sporthojsinternt dock.

Peno skrev:
Hoho, riktigt kul med dessa favoriter i repris.
Intressant också att Chrille endast ett dygn efter KrissKross första inlägg klassade honom som sekteristisk på området. Inget illa ment, men föga visste han hur rätt han hade. :D
Saliga äro de ovetande? :D

Återigen visar vi att det var bättre förr. Nu kan man inte ens nämna tvitakt innan hela ligan går till angrepp och tillmälena haglar till höger och vänster.

Nr:18 skrev:
Återigen visar vi att det var bättre förr. Nu kan man inte ens nämna tvitakt innan hela ligan går till angrepp och tillmälena haglar till höger och vänster.
Va fan säger du din ERF-taliban. :D

Jag blev så nostalgisk att jag köpte en tvåtaktare idag. Heja mej.

Mattias skrev:
Jag blev så nostalgisk att jag köpte en tvåtaktare idag. Heja mej.
Heja dig! Kan det ha varit en göteborrrsk variant som levt i exil i Linköping sedan i somras månntro? En med väldans granna dekaler på? :tomten

Torkel skrev:
Heja dig! Kan det ha varit en göteborrrsk variant som levt i exil i Linköping sedan i somras månntro? En med väldans granna dekaler på? :tomten

Ja, Precis Så.

Varför sålde Kicki hojen redan då? Hörde att det var mekaniska problem med en kopplingsvajer. :D

Neutral skrev:
Varför sålde Kicki hojen redan då? Hörde att det var mekaniska problem med en kopplingsvajer. :D

Joförstårdu... Kicki köpte hus och tingade en valp och plötsligt
insåg hon att hon varken skiter pengar eller tid.

Så det så!
Volvo, villa, vovve... hur ska det sluta? :hihi

Kickic skrev:
!
Volvo, villa, vovve... hur ska det sluta? :hihi

Tjaaa... En rejäl 40-årskris kanske. (Tänkte skriva 30-årskris, men det är ju försent, vet jag.)

Jag såg både den och det för cirka 15 minuter sedan, både hojen och flinet alltså. Nu börjar Mattias likna Mattias, det här är början på något bra, kanske något alldeles underbart.
:)

*/ ?>
Back