snowwhite skrev:tackar!!ga in pa hemsidan o kolla in lite bilder om du inte har gjort det an. McB har "attachat" in lanken nanstans tror jag...
Här kommer den en gång till.
http://hanni.kicks-ass.net/gallery/albums.php
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
snowwhite skrev:tackar!!ga in pa hemsidan o kolla in lite bilder om du inte har gjort det an. McB har "attachat" in lanken nanstans tror jag...
Ninjaboy skrev:Är det inte skitigt i luften? Kompisar har berättat om hur det rann "sot" i badkaret när de duschade t ex. Huvudvärken satt också klockrent efter en dag i trafiken. Snuvan kolsvart m m. De blev lite rädda faktiskt.![]()
Ninjaboy skrev:Är det inte skitigt i luften? Kompisar har berättat om hur det rann "sot" i badkaret när de duschade t ex. Huvudvärken satt också klockrent efter en dag i trafiken. Snuvan kolsvart m m. De blev lite rädda faktiskt.![]()
McB skrev:Bangkok har blivit mycket renare de senaste åren, sägs det. Ska se om jag kan rota fram lite siffror...

Emmi skrev:Vad går hela din resa på Hanni?
McB skrev:Jaha, då har man tillbringat ett par dagar i Bangkok. Första intrycket? Heeeeelt vansinnig stad. Galet folk överallt, folk kör som vettvillingar och i varenda gathörn står det en klunga prostituerade.
Sitter just nu i hotell-lobbyn och surfar lite trådlöst mest för att prova, medans vi väntar på att checka ut för vidare transport till Koh Samui. En längre rapport kommer om några dagar.
Må väl, alla.
Bikerbitch skrev:ni verkar ha det underbart! Solen lyser här hemma också, om man inte tittar ut genom fönstret kan man låtsas att det är sommar faktiskt![]()
MrGooFy skrev:Jag var ute och skottade nyss, jag garanterar att det inte är sommar.![]()
|
|
Premiär för Östgöta Dundret
Under 1940 talet var Finspå... |
|
|
Ny 500-kubiks retro från Honda
Efter rykten om en ny retro... |
|
|
Ny 500-kubiks retro från Honda
Efter rykten om en ny retro... |