Lite restips?

snowwhite skrev:
Ja da har vi avverkar varan sista dag har i Bangkok. Idag tog vi oss ocksa traditionell thailandsk massage i tva timmar och det var underbart.
Om tva timmar bar det av till flygplatsen. Da ar min jordenrunt resa slut om 22 timmar.
Jag har iaf haft askul och traffat underbara manniskor under vagen. Jag hoppast att ni har haft kul nar ni har last om resan.

vi ses snart. kram!!

Så ni har äntligen kommit till resans slut. Känns som ni varit borta hur länge som helst nu. Framförallt du Hanni. Hoppas ni hittar hem nu utan några komplikationer så ni får uppleva lite minusgrader inom kort :tungan

Ni är väl fullärda globetrotters nu då antar jag så då kanske ni hittar upp till Linköping när våren kommer ;)

Ha det så gott

/oXydex

så nu är man hemma i kalla sverige. Jag kan inte säga att jag njuter av det men att komma hem o träffa min familj är hur underbart som helst.
Imorgon ska min yngsta syster ha 10års kalas så det ska bli kul och fira.

Hade förövrigt jätte problem med hemresan och den där jävla Qantas airways. Med dem har jag haft många problem under resans gång. Men tack o lov e jag hemme, ändå om mitt bagage inte har kommit hit än från Paris. Det var dessutom också Qantas fel. Försök att inte boka nat med dem om ni kan.

Nyheter
Premiär för Östgöta Dundret

Under 1940 talet var Finspå...

Ny 500-kubiks retro från Honda

Efter rykten om en ny retro...

Nya BMW S 1000 RR tar form

Redan i maj 2025 gav BMW me...

Helsvarta Deadwood – Ny cruiser från H-D