Skorpan
Guest
tja,varför inteM a t s skrev:Vad tror ni om att köra 2 minuter kvalificering innan racet, istället för ett uppvärmningsvarv?
det får bära eller brista...

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
tja,varför inteM a t s skrev:Vad tror ni om att köra 2 minuter kvalificering innan racet, istället för ett uppvärmningsvarv?

Tobbe-H skrev:Nu e ja reggad![]()

vi kör kval varje race nu då ellerM a t s skrev:Vad tror ni om att köra 2 minuter kvalificering innan racet, istället för ett uppvärmningsvarv?
Kval tycker jag att vi kan köra i fortsättningen, man får väl ändra längden lite beroende på vilken bana vi kör på.kändes jävligt dumt o nolla dej helt när det ändå var du som dominera 1a racet så du fick poäng som Mr J sa,ok??M a t s skrev:Det är nog som sagt säkrast att du hostar i fortsättningen, annars blir det för enkelt för mig! Hur har jag lyckats komma upp i 36 poäng?? Jag bröt ju första racet....Kval tycker jag att vi kan köra i fortsättningen, man får väl ändra längden lite beroende på vilken bana vi kör på.
Skorpan skrev:kändes jävligt dumt o nolla dej helt när det ändå var du som dominera 1a racet så du fick poäng som Mr J sa,ok??![]()
jag skulle behöva sisådär 20....Mr J skrev:faan vad jag är snäll.. ge mig 2 poäng till![]()

Skorpan skrev:jag skulle behöva sisådär 20....![]()

()&%&(%&#/%/("&%!%%¤")=/"!/#Mr J skrev:Lunga dig lite.. om 3 race så har du nog skrapat ihop 20 till![]()

Skorpan skrev:vad har ni för tider på Jerez??
OMÖJLIGT!!!skojjar du med mej nu???Mr J skrev:Drog en liten repa igår, hamnade på 1.17.30.. hittade grymma inställningar. Själv då?
Skorpan skrev:OMÖJLIGT!!!skojjar du med mej nu???
1.27.28 har jag![]()
|
|
Motorsportsalongen i Örebro!
Jag tog en snabb avstickare... |
|
|
Honda CB 1000 GT bjuder på sportig komfort
Det är ingen lätt uppgift H... |
|
|
KTM: ”Det är helt klart vägen framåt.”