Lira Moto GP2 ?

Mr J skrev:
Du skall se dom killarna som e duktiga på 0% sim. Ett skämt hur dom kör. Kommer in mot skrapa kurvor i en jävla fart, växlar ner, powerslidar in i kurvan och full gas ut. Så visst är det mycket, mycket lättare att få en bra tid på 0%, men 1.10 är rätt imponerande även med "fusk".
nu har jag testat o det var fan inte lätt,hur fan lyckas dom med såna tider?? :brinnerup
måste öva måste öva måste öva måste öva måste öva måste öva måste öva måste öva..........
 
Skorpan skrev:
nu har jag testat o det var fan inte lätt,hur fan lyckas dom med såna tider?? :brinnerup
måste öva måste öva måste öva måste öva måste öva måste öva måste öva måste öva..........

Skall ge dig ett tips:

Nsr 500 2-takt och hard tires använder dom. Pröva och återkom :tungan
 
Nä nu får ni sluta köra 0% sim grabbar.... Snart kommer ni väl på att vi ska köra mästerskapet på det åxå! :fatta!
 
Ekholm skrev:
Nä nu får ni sluta köra 0% sim grabbar.... Snart kommer ni väl på att vi ska köra mästerskapet på det åxå! :fatta!
bara testa vad jag fick för tider på 0% annars kör jag alltid på 100%
100% :yoparty rockar
 
M a t s skrev:
OBS! OBS! Jag kommer att vara host för racet imorgon, ip=213.66.227.69
funkar det imon utan att det bryts för dej o oss andra så är det ju bättre att du hostar resten av turneringen :tummenupp men det märker vi imon :Bugar :Bugar :Bugar
 
Körde Phakisa lite igår.. nya inställningar. Kom ner på 1.17.44, hoppas du ligger kvar på dina 1.20 Skorpan :D
 
Usch va ni tjuvtränar.... Riskfritt att man kommer att kunna behålla ledningen i mästerskapet. :(
 
Ekholm skrev:
Usch va ni tjuvtränar.... Riskfritt att man kommer att kunna behålla ledningen i mästerskapet. :(

Tss. Det spelar ingen roll hur mycket ni tränar för jag ska vinna, med alla medel och till varje pris :D

image.php


edit: hur f-n får jag bilden att visas då ?
 
Last edited:
Ekholm skrev:
Usch va ni tjuvtränar.... Riskfritt att man kommer att kunna behålla ledningen i mästerskapet. :(

Mitt största mål är att hålla Skorpan bakom mig. Är det mästerskap så måste man ju träna lite :tummenupp

1 timme på en bana ger rätt mycket, väl värt den spenderade tiden hoppas jag :yoparty
 
Skorpan skrev:
:mad: :huvet :gnissla :död :3freak :( :brinnerup :finger
berätta nu vad du kör för inställningar din jävul :3freak

Hehe.. visst. Men mina inställningar funkar aldrig på din bike.

Kör med samma som jag använde tidigare. Men jag har bytt till hard tires. Det gör det hela lite mer spännande. Spinner ut ur vissa kurvor och får på så sätt bättre acc. Sedan går faktiskt toppfarten upp med hard. Kommer nu upp i 299 på rakorna. Förut va det ca 275 med soft.

Nackdelen är väl att den inte är lika förlåtande. Plus att den toksläpper i höga hastigheter i vissa kurvor
 
Mr J skrev:
Hehe.. visst. Men mina inställningar funkar aldrig på din bike.

Kör med samma som jag använde tidigare. Men jag har bytt till hard tires. Det gör det hela lite mer spännande. Spinner ut ur vissa kurvor och får på så sätt bättre acc. Sedan går faktiskt toppfarten upp med hard. Kommer nu upp i 299 på rakorna. Förut va det ca 275 med soft.

Nackdelen är väl att den inte är lika förlåtande. Plus att den toksläpper i höga hastigheter i vissa kurvor
du får sluta o driva med folk nu Mr J-det här kostar blod,svett & tårar :huvet
har redan blåsor på fingrarna efter paddan :huvet :brinnerup :(
 
M a t s skrev:
Vad tror ni om att köra 2 minuter kvalificering innan racet, istället för ett uppvärmningsvarv?

Låter helt ok.. fast för mig spelar det ingen roll. Kan ändå inte starta med mina hårda däck. :näsblod
 
Nyheter
Honda CB 1000 GT bjuder på sportig komfort

Det är ingen lätt uppgift H...

KTM: ”Det är helt klart vägen framåt.”

Rajiv Bajaj, 58, VD för den...

Framtidens hjälmar är här!

Bland finesserna finns ljus...

Öhlins, som under många år ...

Bridgestone lanserar nytt sportdäck

Bridgestone har presenterat...

Ny Suzuki-importör

Suzuki SV-7 GX var en av Su...

Suzuki byter importör!

Suzuki SV-7 GX var en av Su...

MotoGP-säsongen avslutas i stor stil

Den traditionella finalbild...

Återkallelse av KTM 125, 250, 390 och 990 DUKE-modeller från årsmodell 2024

Är din KTM bland dem som sk...

Nordic Sport & Event sammanfattar 2025 års GGN

Pressrelease; Visby, 2025-1...

Back
Top