Lidköping

Ja jag var inne där förut å kikade. 900:- för en dag.
bara det att jag aldrig kört bana förut så jag tänkte om man kanske behövde gå någon grundkurs..
smc har jag inte sett några priser än vad dom har på sina kurser bara!?

du behöver ingen kurs innan nån bandag,men på smc får man mycket tips hela dan. på racingworld och actionpics får man tips om man frågar eller gör nått fel. även fiver är bra dom har även licens kurs om man vill tävla. börja i långsam grupp första gången du kör bana, bara att anmäla sig å åka dit så löser det sig. ha så kul vi kanske syns i depån

du behöver ingen kurs innan nån bandag,men på smc får man mycket tips hela dan. på racingworld och actionpics får man tips om man frågar eller gör nått fel. även fiver är bra dom har även licens kurs om man vill tävla. börja i långsam grupp första gången du kör bana, bara att anmäla sig å åka dit så löser det sig. ha så kul vi kanske syns i depån

okej då får de bli så.. ja de kanske vi gör isf

när är sista dag för bokning för i maj?

du kan typ boka till sista dan om det finns platser kvar.:)

.... Hallå igen .. man måste ha en bes . skattad . försäkrad mc för att få köra ihop med racingworld.. sen om man har racingkåpor och monterat lyse blinkers mm så funkar det ju lika bra..mvh

jaja men nu är ju inte min skattad försäkrad å inga lysen BARA RACE:tummenupp dit ska ju du med claes :yoparty

Last edited:
GARAGE plats i Lidköping sökes nu till vårkanten. hade vart trevligt om de var någon som hade ett hörn över man kan hyra in sej i..

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman