Lidköping

Ja jag var inne där förut å kikade. 900:- för en dag.
bara det att jag aldrig kört bana förut så jag tänkte om man kanske behövde gå någon grundkurs..
smc har jag inte sett några priser än vad dom har på sina kurser bara!?

du behöver ingen kurs innan nån bandag,men på smc får man mycket tips hela dan. på racingworld och actionpics får man tips om man frågar eller gör nått fel. även fiver är bra dom har även licens kurs om man vill tävla. börja i långsam grupp första gången du kör bana, bara att anmäla sig å åka dit så löser det sig. ha så kul vi kanske syns i depån

du behöver ingen kurs innan nån bandag,men på smc får man mycket tips hela dan. på racingworld och actionpics får man tips om man frågar eller gör nått fel. även fiver är bra dom har även licens kurs om man vill tävla. börja i långsam grupp första gången du kör bana, bara att anmäla sig å åka dit så löser det sig. ha så kul vi kanske syns i depån

okej då får de bli så.. ja de kanske vi gör isf

när är sista dag för bokning för i maj?

du kan typ boka till sista dan om det finns platser kvar.:)

.... Hallå igen .. man måste ha en bes . skattad . försäkrad mc för att få köra ihop med racingworld.. sen om man har racingkåpor och monterat lyse blinkers mm så funkar det ju lika bra..mvh

jaja men nu är ju inte min skattad försäkrad å inga lysen BARA RACE:tummenupp dit ska ju du med claes :yoparty

Last edited:
GARAGE plats i Lidköping sökes nu till vårkanten. hade vart trevligt om de var någon som hade ett hörn över man kan hyra in sej i..

Nyheter
KTM säkrar investerare och gasar vidare

KTM har meddelat en viktig ...

Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”

Genom att bygga vidare på f...

Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu är det bara en månad til...

En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu börjar det dra ihop sig ...

Vinnn en CTEK CT5 Powersport!

Svara på några enkla frågor...

Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc

Yamaha Motor har vunnit en ...

Vinnarhjälmen utlämnad

Robin Axelsson lämnar över ...

Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten

Yamaha Motor Europa NV fil ...

Distinguished Gentleman’s Ride -25

Under söndagen den 18 maj d...

Dags att boka in Gotland Ring!