solhagaracing
SHR !
Hallå där !!! Du kan ju även kolla detta ...Mycket körning för liten peng ..okej då ska jag gå in och kika![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Hallå där !!! Du kan ju även kolla detta ...Mycket körning för liten peng ..okej då ska jag gå in och kika![]()
Hallå där !!! Du kan ju även kolla detta ...Mycket körning för liten peng ..http://www.racingworld.se/
Ja jag var inne där förut å kikade. 900:- för en dag.
bara det att jag aldrig kört bana förut så jag tänkte om man kanske behövde gå någon grundkurs..
smc har jag inte sett några priser än vad dom har på sina kurser bara!?
du behöver ingen kurs innan nån bandag,men på smc får man mycket tips hela dan. på racingworld och actionpics får man tips om man frågar eller gör nått fel. även fiver är bra dom har även licens kurs om man vill tävla. börja i långsam grupp första gången du kör bana, bara att anmäla sig å åka dit så löser det sig. ha så kul vi kanske syns i depån
okej då får de bli så.. ja de kanske vi gör isf
vart ligger intresset för på 2 hjul typ den 29 finns buss resor annars kan man ju åka själv i en egen bil
Familjen Solhaga sticker troligen upp den 29e..![]()
Hela familjen solhaga?
Det ser så ut i dagsläget japp...Har du funderat på att ta dig upp också ???
Blir väll körning på Kinnekulle 22 maj för min del för å känna på de lite
http://www.racingworld.se/
den 22:a maj
Det gör du rätt iBlir väll körning på Kinnekulle 22 maj för min del för å känna på de lite
jag kommer säkert upp jag men jag får inte köra
.... Hallå igen .. man måste ha en bes . skattad . försäkrad mc för att få köra ihop med racingworld.. sen om man har racingkåpor och monterat lyse blinkers mm så funkar det ju lika bra..mvhFår ni inte åka för ni har racekåpor?
när är sista dag för bokning för i maj?
.... Hallå igen .. man måste ha en bes . skattad . försäkrad mc för att få köra ihop med racingworld.. sen om man har racingkåpor och monterat lyse blinkers mm så funkar det ju lika bra..mvh
![]() |
KTM säkrar investerare och gasar vidare
KTM har meddelat en viktig ... |
![]() |
Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”
Genom att bygga vidare på f... |
![]() |
Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!
Nu är det bara en månad til... |
![]() |
En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!
Nu börjar det dra ihop sig ... |
![]() |
Vinnn en CTEK CT5 Powersport!
Svara på några enkla frågor... |
Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc
Yamaha Motor har vunnit en ... |
|
![]() |
Vinnarhjälmen utlämnad
Robin Axelsson lämnar över ... |
![]() |
Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten