Lidingöloppet 2011

Är Lidingöloppet en bra idé?

• Antal röstningar
    0
Du kan ju bli en internetkändis av rang
bajs1_117641993.jpg

:rofl :rofl :rofl
Att bara se Mackan i såna där kläder skulle få mig att vika mig dubbel. En rejäl kobrajja på det vore pricken över i :näsblod

Istället för att tänka på hur svårt och jobbigt det kommer att kännas innan och under loppet, tänk istället på hur hur jävla gött det kommer att kännas efterråt!
Att nå ett mål man satt upp.
Man mår bra av att utmana sig själv. ;)

Det där kommer gå bra. Jag kan stå och applådera nånstans.

Så lät detsist också. :mad:
Och då sprang jag utanfär ditt fönster. ;)

Kan i alla fall meddela att första steget är taget, som Homer säger:
"Trying is first step towards to failure"

Jag avbokade morgonens löpning med anledning av något ont i vristen. :gnissla

hur hur jävla gött det kommer att kännas efterråt!

Du har inte gjot några längre lopp va? Gött är det sista jag tänkte på efter en halvmara i alla fall. :näsblod Lär ju inte vara gött-götti-gött-gött efter tre mil terräng.

Last edited:
Så lät detsist också. :mad:
Och då sprang jag utanfär ditt fönster. ;)

Kan i alla fall meddela att första steget är taget, som Homer säger:
"Trying is first step towards to failure"

Jag avbokade morgonens löpning med anledning av något ont i vristen. :gnissla

Du har inte gjot några längre lopp va? Gött är det sista jag tänkte på efter en halvmara i alla fall. :näsblod Lär ju inte vara gött-götti-gött-gött efter tre mil terräng.

Hur snabbt sprang du halvmaran och hur mycket har du sprungit de senaste sex månaderna?

Jag syftade mer på den mentala götti-gött-göttkänslan efterråt. :D
Och nej jag har inte gjort nåt längre lopp än 1 mil, och det var år sen. :brinnerup
Men kommer ihåg hur gött det var efterråt. Dvs att ha klarat skiten.
Men jag blev allvarligt talat lite inspirerad här av dej och funderar nu faktiskt starkt på att tyka mej igen och anmäla mej till ett lopp. :näsblod

Nu är jag anmäld i alla fall. Fy fan vad jag ångrar mig, och lunchen idag där jag satt och sade att alla under tre timmar borde gå på massage istället, att någon av de andra kanske kan anmäla sig till barnloppet på 1,5km istället osv. Fy fan vad jag kommer få äta skit, och de enda andra två som anmälde sig är garanterat bättre än mig. :gråta

Har för mig från träningstråden att du vägde 100+kg. Trots mina åsikter om långdistanslöpning får jag ändå erkänna att det är en rätt bra utmaning att släpa runt dryga 100kg 3mil terräng. Idiotiskt men tufft. :D

Istället för att tänka på hur svårt och jobbigt det kommer att kännas innan och under loppet, tänk istället på hur hur jävla gött det kommer att kännas efterråt!
Att nå ett mål man satt upp.
Man mår bra av att utmana sig själv. ;)

Jag håller med dig! Att ta sig an utmaningar och klara av dem ger verkligen en härlig känsla efteråt! Man bestämmer sig, oroar sig i väntan på att man ska göra det, men efter det är gjort och man klarat det... Härligt! :)

Men att sätta målen för högt, att inte klara det, det svider. :(

Därför brukar jag nöja mig med att sätta målet att jag ska ta mig upp ur sängen i tid på morgonen. Brukar fungera för det mesta och blir lika glad och nöjd varje gång jag lyckas! :tummenupp

@Markus: Du får fråga ifall du får ta med dig löpbandet dit och springa sträckan på plats. ;) Hur som helst är jag imponerad av att du anmält dig och genomför en sådan sak. Imponerad av alla som gör det, springer en mara eller Lidingölopp! Imponerad av folk som springer över huvud taget. Kanske inte 30 m till bussen dock. :hihi Lycka till!

Last edited:
Hur som helst är jag imponerad av att du anmält dig och genomför en sådan sak. Imponerad av alla som gör det, springer en mara eller Lidingölopp! Imponerad av folk som springer över huvud taget. Kanske inte 30 m till bussen dock. :hihi Lycka till!

Du har ju slutat röka nu (eller nåt). Borde inte ett lopp vara en bra comeback för att visa omvärlden att du fortfarande är att räkna med?

Du har ju slutat röka nu (eller nåt). Borde inte ett lopp vara en bra comeback för att visa omvärlden att du fortfarande är att räkna med?

Kommer ju gå lika bra som det gjorde att sluta röka. :gnissla Men ska väl göra ett nytt försök igen framöver. Gick ju trots allt rätt bra i en månad och en vecka. :)

Och nej, skulle inte tro att ett Lidingölopp är rätt väg att gå för att visa omvärlden att jag är någon att räkna med. :lol Det finns mindre ansträngande sätt att visa det på hoppas jag. :D

Har för mig från träningstråden att du vägde 100+kg. Trots mina åsikter om långdistanslöpning får jag ändå erkänna att det är en rätt bra utmaning att släpa runt dryga 100kg 3mil terräng. Idiotiskt men tufft. :D

100,7 senast jag kollade.
Kommer gå lätt som en plätt. :gnissla

2 tim och jävligt lite.

Ok. Börja med det samma och lägg krutet på kvantitet i början. Benen ska tränas upp nu så att du inte skadar dig när du kommer in på den tuffare träningen mot sommaren!

Det fixar du lätt om du får vara frisk.

Här har du en tid att slå. Lönnig teknolog i din ålder.
http://www.lidingoloppet.se/start/his_details_sv.cfm?PersonId=215032&RequestTimeOut=600

Tyckte inte det var så jobbigt. Mest jobbigt är allt folk, sämsta dagen på året att lubba runt Lidingö.

Åh jävlar, respekt!

:Bugar:Bugar:Bugar:Bugar:Bugar:Bugar

2.51.23

:Bugar:Bugar:Bugar:Bugar:Bugar:Bugar

Ok, du är rätt stor. Det kan vara bra om korvgubbe vill bli fysisk.

I händelse av långvarig övistelse, fängelsestraff, båtresa så riskerar han att bli korvgumman menar du? :gnissla

Ok. Börja med det samma och lägg krutet på kvantitet i början. Benen ska tränas upp nu så att du inte skadar dig när du kommer in på den tuffare träningen mot sommaren!

Det fixar du lätt om du får vara frisk.

Jag har gått med bandage i några dagar samt Voltarenmarinerat vristen efter lite övermodiga premiärpass förra helgen. Å andra sidan tror jag noll på det där med att ta det lugnt, jag tror man skall BRASSA på så in i helvete direkt så kroppen lär sig vem som bestämmer från början. Annars kommer kroppen och gnäller i sommar och då blri det mer tjafs. Det är som med småbarn, det man inte korrigerar/diciplinerar när de är små blir jobbigare när de växt till sig. :gnissla

Last edited:
Nyheter
Alltid redo för regn

Håll dig torr på hojen – ny...

Bridgestone dominerade i Suzuka 8 Hours

Pressrelease från Bridgesto...

Publikrekord under World Ducati Week

Ducati slog publikrekord un...

Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Back