Starstriker
Som man googlar får man svar
Du kan ju bli en internetkändis av rang
![]()

Att bara se Mackan i såna där kläder skulle få mig att vika mig dubbel. En rejäl kobrajja på det vore pricken över i

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Du kan ju bli en internetkändis av rang
![]()

Det där kommer gå bra. Jag kan stå och applådera nånstans.

hur hur jävla gött det kommer att kännas efterråt!
Lär ju inte vara gött-götti-gött-gött efter tre mil terräng.Så lät detsist också.
Och då sprang jag utanfär ditt fönster.
Kan i alla fall meddela att första steget är taget, som Homer säger:
"Trying is first step towards to failure"
Jag avbokade morgonens löpning med anledning av något ont i vristen.
Du har inte gjot några längre lopp va? Gött är det sista jag tänkte på efter en halvmara i alla fall.Lär ju inte vara gött-götti-gött-gött efter tre mil terräng.
Du har inte gjot några längre lopp va? Gött är det sista jag tänkte på efter en halvmara i alla fall.Lär ju inte vara gött-götti-gött-gött efter tre mil terräng.

Nu är jag anmäld i alla fall. Fy fan vad jag ångrar mig, och lunchen idag där jag satt och sade att alla under tre timmar borde gå på massage istället, att någon av de andra kanske kan anmäla sig till barnloppet på 1,5km istället osv. Fy fan vad jag kommer få äta skit, och de enda andra två som anmälde sig är garanterat bättre än mig.![]()
Istället för att tänka på hur svårt och jobbigt det kommer att kännas innan och under loppet, tänk istället på hur hur jävla gött det kommer att kännas efterråt!
Att nå ett mål man satt upp.
Man mår bra av att utmana sig själv.![]()
Lycka till!Hur som helst är jag imponerad av att du anmält dig och genomför en sådan sak. Imponerad av alla som gör det, springer en mara eller Lidingölopp! Imponerad av folk som springer över huvud taget. Kanske inte 30 m till bussen dock.Lycka till!
Du har ju slutat röka nu (eller nåt). Borde inte ett lopp vara en bra comeback för att visa omvärlden att du fortfarande är att räkna med?
Men ska väl göra ett nytt försök igen framöver. Gick ju trots allt rätt bra i en månad och en vecka.
Det finns mindre ansträngande sätt att visa det på hoppas jag. Hur snabbt sprang du halvmaran och hur mycket har du sprungit de senaste sex månaderna?
Har för mig från träningstråden att du vägde 100+kg. Trots mina åsikter om långdistanslöpning får jag ändå erkänna att det är en rätt bra utmaning att släpa runt dryga 100kg 3mil terräng. Idiotiskt men tufft.![]()

Fan, är du så jävla tjock?100,7 senast jag kollade.
Kommer gå lätt som en plätt.![]()

198cm lång enligt polisen.Fan, är du så jävla tjock?
Sluta med rödvinet!![]()

100,7 senast jag kollade.
Kommer gå lätt som en plätt.![]()
2 tim och jävligt lite.
2 tim och jävligt lite.
Här har du en tid att slå. Lönnig teknolog i din ålder.
http://www.lidingoloppet.se/start/his_details_sv.cfm?PersonId=215032&RequestTimeOut=600
Tyckte inte det var så jobbigt. Mest jobbigt är allt folk, sämsta dagen på året att lubba runt Lidingö.

Ok, du är rätt stor. Det kan vara bra om korvgubbe vill bli fysisk.

Ok. Börja med det samma och lägg krutet på kvantitet i början. Benen ska tränas upp nu så att du inte skadar dig när du kommer in på den tuffare träningen mot sommaren!
Det fixar du lätt om du får vara frisk.

I händelse av långvarig övistelse, fängelsestraff, båtresa så riskerar han att bli korvgumman menar du?![]()
Det är som med småbarn, det man inte korrigerar/diciplinerar när de är små blir jobbigare när de växt till sig.![]()

|
|
Australiskt stjärnskott klart för GGN 2026
20-årige australiensaren Wi... |
|
|
Alltid redo för regn
Håll dig torr på hojen – ny... |
|
|
Bridgestone dominerade i Suzuka 8 Hours
Pressrelease från Bridgesto... |
|
|
Publikrekord under World Ducati Week
Ducati slog publikrekord un... |
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |