Leveradstid Mc-kompaniet?

Gääsparn

Medlem
Gick med
22 May 2006
Hoj
Gsx-r 1216, Yamaha rd 350
Undrar bara hur lång leveranstid dom har från Mc-kompaniet. Funderar nämligen på att beställa en 25kw strypsats därifrån. Någon som vet?

Är inte MC-kompaniet bäst lämpade att ställa frågan till?

Många sätter mycket förtroende till att sporthoj.com skall göra arbetet åt dom...

/ Jens

Såhär spontant tycker jag ju att ringa och fråga skulle ge det absolut bästa svaret. :tungan

EDIT: En del är snabbare att svara. :)

Last edited:
Äh.. Yrvaken som man är och stressad på att komma iväg har man ej tid att ringa :fakta

Vanlig posttid för mig.
Skickade typ samma dag jag beställde (gjorde via tele). Gick väldigt bra, fort och smidigt. Trevlig personal också! :)

Har nu mailat dom och fått svar, 2veckors leveranstid + att dom bara skickar försändelser på Fredagar. Så det blir totalt 3 hela veckor. Hoppas den lokala Mc-firman stryper och intygar, för några 3veckor orkar man ju inte vänta :confused:

Har nu mailat dom och fått svar, 2veckors leveranstid + att dom bara skickar försändelser på Fredagar. Så det blir totalt 3 hela veckor. Hoppas den lokala Mc-firman stryper och intygar, för några 3veckor orkar man ju inte vänta :confused:

Lämnade in hojen på Mcxpress för strypning, billigare och framförallt mycket snabbare! Får den intygad och klar på Måndag tror jag :tummenupp

*/ ?>
Nyheter
Vi provkör Indian Chief Vintage

Screenshot I kommande nu...

Ducati DesertX 2026

Ducati DesertX 2026 – ännu ...

KTM firar 100 år av 6DAYS

KTM firar 100 år av 6DAYS® ...

Snabbladdad ny 94-hästars elhoj

BBM Hiro – ett helt nyutvec...

KTM bryter med Kiska – så påverkas framtidens design

Efter flera decennier tills...

Ducati Formula 73 – retro och racing i perfekt harmoni

Retro möter racing – Ducati...

Voge DS 800 X Rally – Ny offroadhoj till 2026

Voge DS 800 X Rally är en n...

Harley-Davidson laddar upp med massor av kubik

Harley-Davidson fortsätter ...

KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?

KTM:s mellanklassraket får ...

Nytt från Halvarssons: Mora V2

Halvarssons nya Mora V2 är ...

Back